Hlavní navigace

Názor k článku Smlouvu nepodepsal, a stejně musel bance zaplatit poplatek. Tak pohrozil medializací od Brázdil - Mám "skvělou" zkušenost s pojišťovnou Allianz, kde jsem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 3. 2018 10:31

    Brázdil (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz

    Mám "skvělou" zkušenost s pojišťovnou Allianz, kde jsem uzavřel povinné ručení na vozidlo, podle reklamy Málo jezdím, málo platím. Smlouvu jsem měl na roční nájezd 5000km. Stav tachometru se dokládá fotografií v den uzavření smlouvy a potom v 9 měsíci trvání smlouvy, prý z důvodu přípravy prodloužení smlouvy. Podle fotografií jsem najel 3950 km, Allianz to spočítal na 5280 km, čímž jsem překročil sjednaný limit nájezdu a proto musím doplatit částku 800Kč a byl jsem automaticky převeden do vyšší cenové sazby. Na můj dotaz, zda umí počítat, mi bylo sděleno, že nájezd k uvedenému datu se vydělí počtem měsíců a podle jejich výpočtu ho rozhodně překročím, tudíž je vše v pořádku. Po osobním jednání na pobočce mi přišel omluvný dopis, kde díky technické závadě došlo k chybnému výpočtu a dosavadní komunikaci mám považovat za bezpředmětnou. a obdržím novou smlouvu, kde budou zachovány původní podmínky. Cena pojistného stoupla o 1000 Kč a připojištění skel bylo omezeno finančním limitem plnění, z neomezeného na 8000Kč. Vlastním vozidlo, jehož pořizovací hodnota byla téměř 1,5 milionu a čelní sklo stojí skoro trojnásobek pojistného plnění.

    Celá tahle lumpárna stojí na lákání penzistů, kteří vyjedou 3x za rok a ani pořádně nevědí, jak uplatnit škodu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).