Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Smlouvu nepodepsal, a stejně musel bance zaplatit poplatek. Tak pohrozil medializací od bob - Zažil jsem podobné ale s jinou komplikací. Obešel...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 23. 3. 2018 7:32

    bob (neregistrovaný) 82.113.61.---

    Zažil jsem podobné ale s jinou komplikací. Obešel jsem X bank s DOTAZEM na hypotéku až jsem se v jedné dohodl. Jenže tam chtěli přesně dle článku abych potvrdil nerealizaci úvěru z předchozí dotazované banky. Jenže oni nedokázali dle záznamu říct, která banka to byla!! Tedy musel jsem všechny předtím obejité obvolávat a sám se dočmuchat toho, která to do toho registru dala. Naštěstí v mém případě to pak napravili zadarmo.

  • 23. 3. 2018 10:34

    awen (neregistrovaný) 2001:718:1e02:----:----:----:----:----

    většina bank to dělá automaticky, ale nějakou dobu to trvá, pokud to klient potřebuje hned, jediný způsob je potvrzení, které je celkem drahé... bohužel, i banky občas něco neaktualizují, byt by měli, ale je to spíš výjimka, a v tomhle případě to jen vypadá, že klient to potřeboval hned, ještě před tím než se v registru jeho žádost aktualizovala, pokud se ji vůbec namáhal dojít zrušit...

  • 23. 3. 2018 13:27

    Richard Fuld (neregistrovaný) ---.static01.73.interlogic.cz

    "pokud se ji vůbec namáhal dojít zrušit..."

    A co kdyby banka po uplynutí platnosti její nabídky na poskytnutí úvěru, klienta z registru vymazala automaticky? Nač čekat až klient svou žádost zruší, když platnost nabídky vypršela a klientova žádost by stejně musela být posouzena znovu podle aktuální situace a tedy i znovu zavedena do registru?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).