Tiskové zprávy související se subjektem Mastercard Europe sprl, organizační složka

Atény očekávají, že jim finále Ligy mistrů přinese 26 mil. eur

AC Milán nebo FC Liverpool si mohou vítězstvím v Lize mistrů vydělat až 100 miliónů eur

MasterCard ocenil své nejlepší evropské partnery v segmentu předplacených karet za sezónu 2006/07

Útraty pomocí předplacených karet v Evropě se do roku 2010 vyšplhají na 164 mld. dolarů

Firmy objevují výhody služebních platebních karet

Začíná další ročník ocenění „MasterCard Firemní banka roku“

Obchodníci chtějí více informací o Jednotné evropské platební zóně

Hotovostní platby ustupují - lidé chtějí platit jednou kartou v celé Evropě

Byly předány certifikáty pro Nejlepší co-brandové platební karty MasterCard roku 2006

Program Partnerství s MasterCard podporuje častější použití platebních karet v obchodech

MasterCard potvrzuje své vůdčí postavení na evropském platebním trhu dvouciferným růstem za rok 2006

Společnost MasterCard vyhlásila v České republice nejlepší

Meziroční nárůst počtu vydaných kreditních karet přesáhl v České republice 56 %

Podle průzkumu společnosti MasterCard mají spotřebitelé stále větší zájem o nákupy po telefonu

Společnost MasterCard se umístila v žebříčku „Českých 100 nejlepších“ firem

MasterCard zavádí v Evropě první platební kartu pro výplatu sociálních dávek založenou na čipu EMV

Společnost MasterCard dosáhla ve třetím čtvrtletí v Evropě dvouciferného růstu

Česká spořitelna po dvou letech znovu absolutním vítězem MasterCard Banky roku

Klíčem ke konkurenceschopnosti a růstu malých a středních podniků v Evropě jsou inovace

Průzkum společnosti MasterCard ukázal, že spotřebitelé chtějí i za každodenní nákupy luxusní bonusy

Naděje na zisk až 100 milionů euro pro klub, který vyhraje Ligu mistrů UEFA

Evropský start technologie MasterCard® PayPass™

MasterCard poskytuje bankám příležitost k rozšíření jejich pole působnosti po celém světě

„Používejte firemní platební karty,“ radí společnost MasterCard malým a středním podnikům

Sportovní události mohou fungovat jako katalyzátory pro investice a stát se tak zdrojem nemalého zisku

MasterCard představuje nový název společnosti a novou identitu značky

„MasterCard Firemní bankou roku 2006“ se stala Komerční banka

Celosvětový průzkum společnosti MasterCard o Světovém poháru FIFA 2006 odhaluje země s nejvyšší mírou fanouškovské vášně a plánovaných výdajů

Přes milion Čechů si chce během roku pořídit platební kartu

Držitelé karet HVB Bank mohou soutěžit o novou kuchyň, vstupenky na MS 2006 ve fotbale a další ceny

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).