Hlavní navigace

Názor k článku Smlouvu nepodepsal, a stejně musel bance zaplatit poplatek. Tak pohrozil medializací od Jarmila - Mystery Shopping nebyl kvůli registru, kontrolovali jsme pracovníky...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 24. 3. 2018 7:08

    Jarmila (neregistrovaný) 93.91.51.---

    Mystery Shopping nebyl kvůli registru, kontrolovali jsme pracovníky bank, jak jsou proškolení v produktech a jak je umějí nabízet. Bylo na tom vidět, že vedení banky nemá ani tuchy, jak celý proces probíhá. My jsme třeba měli v pokynech, že NESMÍME ukázat občanku, že jde skutečně o nezávaznou informaci. Problém byl v tom, že bez občanky nebylo možno poskytnout ani nezávaznou informaci, pracovníka banky to do systému nepustilo. Takže jsme kontaktovali agenturu s tím, že tady je problém (protože výzkum byl založen na tom, že my nesmíme být odhaleni, kdo byl odhalen, ve výzkumu bez milosti končil, protože už nebyl Mystery). Takže nám povolili ukázání občanky, ale o zápisu do registru jsme nevěděli, na to jsem přišla až dodatečně, a abych pravdu řekla, ani by mne nenapadlo, že pouhý dotaz si banka zapisuje do registru. Přece sakryš všechno probíhalo per huba, ode mne viděli jen občanku. I k pitomému spotřebitelskému úvěru potřebovali další doklady, jako třeba výplatní pásky, tak proč zapsali do registru jen dotaz? To je to, co mi vadí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).