Třeba account manager. Má se zákazníkem něco rozjednaného. Zákazník k tomu něco potřebuje ve čtvrtek a dozví se, že musí zavolat po víkendu, protože paní je na půlúvazek, už odešla a v pátek nechodí... Nikdo další neví úplné detaily toho, o čem jednali, takže to za ní vzít nemůže.
Jasně zákazník počká. Poprvé, podruhé, potřetí a pak "změní lokál" a "chytrý" manažer se strašně diví, kde udělal chybu... Těch časově citlivých věcí je víc než si myslíte. A i když to jsou jen spolupracovníci, kteří utéct nemohou (nebo ne jednoduše) tak takováhle zdržení je zbytečně prudí.
Ano, mohla by to s ním zkusit vyřídit na dálku (pokud by to šlo), tedy c), ale to už nebavíme o půlúvazku, nebo ne v původním smyslu. A zkusil jste někdy hlídat malé dítě a pracovat na něčem, co vyžaduje soustředění?