Při výběru dovolené je pro téměř 60 % lidí nejzásadnějším faktorem kvalitní ubytování, důležitá je samozřejmě také cena. Hlavní roli při výběru hraje fotografie a detailní popis ubikace. I přes to více než čtvrtina Čechů už musela někdy řešit reklamaci dovolené, protože služby ve skutečnosti neodpovídaly uvedeným informacím. Údaje vyplývají z výzkumu Raiffeisen stavební spořitelny.
Zhruba polovinu (51,1 %) z těchto reklamací způsobilo podle průzkumu neodpovídající ubytování či vybavení pokoje nebo apartmánu. V ostatních případech pak lidé reklamovali kvalitu služeb (31,1 %) a stravy (17,8 %).
Pokud s ubytováním nejste spokojení, řešte to s personálem na recepci či s vedením hotelu ihned po příjezdu. Mnoho lidí si reklamaci nechává až na návrat domů a dovolenou si zbytečně pokazí tím, že ji stráví tam, kde jim to nevyhovuje. Přitom hotel může mít volný pokoj lépe odpovídající vašim představám, který vám může nabídnout,
radí Lenka Molnárová z Raiffeisen stavební spořitelny.
Jak reklamovat dovolenou? Tématu jsme se na Měšci už věnovali v následujících článcích:
Úskalí a reklamace při cestě na dovolenou
Když se dovolená nepovede. Co a jak můžete reklamovat?