Hlavní navigace

Názor k článku Největší hrozbou internetového bankovnictví není uživatel od Nápravník Jiří - Vážený Pavle, to že se o bezpečnosti internetového bankovnictví...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 5. 2015 11:45

    Nápravník Jiří (neregistrovaný) ---.214.broadband5.iol.cz

    Vážený Pavle,

    to že se o bezpečnosti internetového bankovnictví hodně mluví to ještě neznamená, že se řeší základy všech problémů.

    1, Běžní uživatelé - s těmi toho moc nenaděláte. Mají své limity. Jenže podobné hranice zkušeností měli již v roce 2003 a banky odmítaly poškozené klienty s jejich reklamacemi.

    2, Odpovědnost výrobců SW. Velký úkol, do kterého se nikomu nechce, jenže je to zdroj mnoha problémů (viry, zero-day attack, etc.). Například GM dostala v loni pokutu za liknavý přístup k řešení konstrukčních vad v jejich automobilech. Dokážete si představit kolik problémů by se začalo odstraňovat prosazením podobného přístupu i v oblasti SW??

    3, Internetbanking je služba banky, takže problémy s ním spojené jsou především problém konkrétní banky. Opačný přístup je vidět i na prohlášeních některých bank - Vykradli vám účet, tak běžte podat trestní oznámení" Podle mne by tím správným bylo, že banka začne reklamaci řešit a ona společně a poškozeným podávají trestní oznámení.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).