...a to v tom druhém významu - že totiž následně bude páchat fingované "krádeže". Všechny velké firmy dávno znají tu magickou západní hranici Čech, za kterou se míra zpronevěry, podvodů a záhadných ztrát láme od snesitelných evropských hodnot na nesnesitelné "východní" (a čím dál na východ, tím je to horší). Vědí to pojišťovny, globální e-shopy (proč tu neprodává Amazon je kromě velikosti trhu i fakt, že by se jim nevyplácel jejich globální systém garance vrácení zboží), vědí to řetězce (míra krádeží vlastními zaměstnanci), vědí to i banky. Jenom to říkají "trochu jinak", na plná ústa si to dovolit nemůžou.
S e-shopy a vracením zboží po návratu z dovolené máte pravdu. Jsou země kde se takové věci prostě nesluší dělat.
V případě internetbankingu se s takovým rizikem musí také počítat, ale je možné ho pokrýt interními systémy typu AML.
Možná jsem ze staré školy, ale pro mne byly telekomunikační firmy a banky autoritami, které určovaly /ukazovaly směr technického rozvoje.
To se vytratilo, pokud někdo 12 let nedokáže vyřešit problém, tak dělá něco špatně.
Například Američané dokázali od projevu J.F.Kennedyho v roce 1961 za 8 let přistát na Měsíci a to je větší úkol než internetbanking.