je banka sama. Ona určuje bezpečnostní politiky a musí je mít plně pod kontrolou. Přihlásím-li se z internetové kavárny, moje banka to pozná a vyšle žádost o doplňující autentifikaci. Paralelně mě kontaktuje telefonicky dohledové centrum a ručí za bezpečnost celé akce z kavárny - pokud souhlasíte, monitoruje akci online a kouká vám pod ruce, co děláte s klávesnicí a myší, až do doby odhlášení. To zde v Německu. Že by to v Česku také tak neuměli? Nevěřím.
u nás to tak bolo, keď viedla slovenskú sporiteľňu Rakúšanka. dohľadové centrum sa pýtalo na podozrivé transakcie s tým, že sa dala prípadne zrušiť.
nikde nie je napísané, že sa to nemôže relizovať cez sms alebo cez biometriu hlasom. stačí keď automatu potvrdíme, že sme transkaciu vykonali.
Na západe to funguje preto, lebo banka by prišla o klientov a zároveň by ju súd automaticky zaviazal na náhradu škody. Preto sú opatrní.