Hlavní navigace

Názor k článku Největší hrozbou internetového bankovnictví není uživatel od L. - > zakaznik zavola do banky ze mu telefon...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2015 16:56

    L. (neregistrovaný) 193.165.169.---

    > zakaznik zavola do banky ze mu telefon nekdo ukrad/ztratil a vcera zadne transakce neprovadel/nechtel provadet tak je banka jednoduse stornuje

    A nepletete si to náhodou s kreditními/de­betními kartami? Tam to určité opodstatnění má (i když je to spíš historický relikt), protože tam dává příkaz ke stržení částky obchodník. Ale u příkazů přes IB jsem o tom ještě neslyšel.

    > banka prosetri kdo kdy jak je chtel ZNEUZIT je to jeji prace ma k tomu vic prostredku nejen tech financnich ale i technickych. Klient ... nezjisti komu na jake jmeno je ten a ten ucet kam penize odesli a pod. kdezto banka to zjisti snadno

    Předně, zjišťovat, kdo je chtěl zneužít a jak není práce banky, ale policie. Banka zjistí komu účet patří pouze pokud byly peníze poslány na účet ve stejné bance jinak ne. Ale i v tom případě už budou druhý den pryč a i kdyby nebyly, tak je nemůže jen tak zablokovat.

    Nejvíc technických prostředků pro zabránění zneužití svých zařízení má klient, banka v tomto má dost omezené možnosti.

    A jinak, otázka zněla, jak tomu má banka zabránit. Tím že přenesete odpovědnost na banku budou naopak uživatelé ještě lehkomyslnější a podvodů naopak přibude.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).