Dne 28. února 2007 bylo ukončeno hlasování v tradiční anketě Finanční reklama 2006, která již v pátém ročníku hodnotila reklamy uvedené v českých televizích v uplynulém roce. K vítězům z minulých let tak můžeme připsat další jméno: Raiffeisenbank.
Ročník | Veřejnost | Odborná porota |
---|---|---|
2005 | GE Money Bank | Česká pojišťovna |
2004 | Česká spořitelna | Česká spořitelna |
2003 | ČSOB | Česká spořitelna |
2002 | Komerční banka | Komerční banka |
Raiffeisenbank se svou reklamou Do klubu, Alfréde
okouzlila jak čtenářskou veřejnost, tak odbornou porotu.
„Do klubu Alfrede.“ Vtipné, situační. Vynikající herecký výkon ženy i dítěte. Reklama diváky nejen zaujme vtipem, ale jednoduše a nenuceně předá potenciálním zákazníkům i vzkaz, který potřebuje,
hodnotila reklamu Pavlína Jurzykowská z České televize.
Vtipná, srozumitelná a dobře zapamatovatelná reklama, která slibuje duálně jak komfort služeb samotné banky, tak konkrétní produkt – peníze bez omezení. Je snadné si zapamatovat i název banky, na kterou reklama upozorňuje,
uvedl na konto reklamy Jiří Louthan, šéfredaktor serveru Fincentrum.cz.
Reklama zaujala též Otakara Schlossbergera, Finančního arbitra ČR: Je to opravdu dobře udělená reklama, která musí zaujmout už jen díky výkonu pána, který se nechal produktem banky unést… Opravdu se mi líbí a dokonce jsem se i zasmál…
Ovšem nebyla to pouze vítězná reklama, která zaujala. Názor odborné poroty a čtenářské veřejnosti se ale na dalších místech značně liší.
Čtenářská veřejnost | Odborná porota | |
---|---|---|
1 | Raiffeisenbank | Raiffeisenbank |
2 | ING pojišťovna | eBanka |
3 | GE Money Bank | UNIQA |
4 | Česká pojišťovna | Česká pojišťovna |
5 | Česká spořitelna | ING pojišťovna |
Reklamu ING pojišťovny, která je druhým nejúspěšnějším spotem, hodnotila Pavla Renčínová z České televize slovy: Další z povedené série reklam, které staví na odiv sílu brandu. Skupina ING prezentovaná jako světový lídr, ať už jde o pojišťovnictví nebo akciové fondy. A k tomuto účelu dobře zvolený mix barev, prostředí, prostřihů. Dá se zahrát kdekoliv na světě a poselství bude pořád stejné: jsme nejlepší.
Třetí nejúspěšnější reklamu – GE Money Bank, která se umístila jak v hodnocení odborné poroty, tak veřejnosti, charakterizoval výstižně Aleš Klika ze společnosti ARBOmedia: Spot prezentuje snadnost dosažení úvěru analogicky s nákupem věcí běžné denní spotřeby a zbavuje diváka dojmu administrativní složitosti vyřízení úvěru. Všudypřítomné štůčky bankovek vyvolávají touhu utrácet a asociují touhu splnit si svoje sny – vyřídit si u nás úvěr je přeci tak snadné!
Ceny a výherci
Stejně jako každý rok jsme pro hlasující připravili slosování o hodnotné ceny od partnerů ankety. Letos jsme jich rozdělovali rovných 25. Do slosování o ceny mohli být zařazeni všichni hlasující. Pro zařazení do slosování bylo nutné se zaregistrovat nebo přihlásit.
1. – 3. místo- Trilogie knihy „Osobní a rodinné bohatství“, autor Miloš Filip, nakladatelství C. H. Beck
- Jana Kopecká
- Jiří Uriánek
- Jana Černá
- roční předplatné týdeníku Strategie
- Jaroslav Macháč
- Vendula Hojerová
- Kryštof Rössler
7. – 9. místo
- roční předplatné týdeníku Profit
- Petr Marek
- Lenka Jakubcová
- Jiří Baudyš
10. – 16. místo
- Kniha „Osobní a rodinné bohatství“, 1. díl, autor Miloš Filip, nakladatelství C. H. Beck
- Věra I.
- Helena Jirásková
- Igor Matena
- Tomáš Kofroň
- Blanka Lorencová
- Martin Šikuda
- Pavel Nováček
17. – 21. místo
- roční předplatné měsíčníku Marketing Magazine
- Zbyšek Schlick
- Tomáš Majer
- Josef Wrobel
- Jan Salava
- Radek Steuer
22. – 25. místo
- tričko finančního serveru Měšec.cz
- Vladimír Novotný
- Michal Halasa
- Petr Hlávka
- Vladimír Hajduček
Partneři ankety
Bez partnerů se neobejde žádná větší akce. Bez nich bychom vám nemohli nabídnout atraktivní ceny. Proto všem partnerům děkujeme za jejich účast.