Výsledky soutěže "Nejlepší finanční reklama roku 2002"

4. 3. 2003
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – gunnar3000
Ilustrační obrázek
Během února probíhala na Měšci čtenářská soutěž o nejlepší televizní reklamní spot finanční instituce. Soutěže se zúčastnily spoty dvaadvaceti finančních domů. V tomto článku naleznete vyhodnocení této soutěže.

Do soutěže mohla každá finanční instituce nominovat jeden svůj spot, který podle svého uvážení považovala za nejlepší. Jedinou podmínkou bylo, že musel běžet v roce 2002 na českých televizích. V nominaci se tedy objevily následující televizní reklamy:

  1. Allianz – Investiční životní pojištění
  2. Česká pojišťovna – Chráníme vaše sny
  3. Česká spořitelna – Servis 24
  4. Českomoravská stavební spořitelna – Úvěry
  5. ČSOB – Spotřebitelské úvěry
  6. eBanka – Zamykání platební karty
  7. EuroCard/Master­Card – K nezaplacení
  8. GE Capital Bank – Genius
  9. GE Capital Multiservis – Lepší hlava rodiny
  10. Homecredit – Santa Claus
  11. HVB – Majordomus
  12. ING – Fotbalová babička
  13. Komerční banka – Pomáháme měnit
  14. Kooperativa – Havarijní pojištění
  15. Poštovní spořitelna – Postžiro
  16. Provident Financial – Vánoce
  17. Raiffeisen bank – Rychlá půjčka
  18. Raiffeisen stavební spořitelna – Tak málo stačí
  19. Union banka – Balíčky
  20. Uniqa – Žiji na plno
  21. VISA – A jste vítáni kdekoliv
  22. VSS KB – Modrá pyramida

Všechny soutěžící spoty, spolu s popisky, obrázky i videosoubory ve formátu MPEG si můžete prohlédnout na samostatných stránkách soutěže http://reklamy.mesec.cz/.

Čtenářské hodnocení
Hlavním hodnotícím faktorem byl čtenářský názor. Ten mohli čtenáři Měšce po celou dobu trvání soutěže vyjádřit ve formuláři, do kterého vyplňovali tři nejlepší spoty. Spotu na prvním místě tak přidělili tři body, druhému spotu dva body a třetímu spotu jeden bod. Průběžné výsledky nebyly známy, takže hlasující návštěvníci nemohli být ovlivněni dosavadním stavem. A jak tedy hlasování dopadlo?

  • 1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit (733 bodů)
  • 2. místo: Česká spořitelna – Servis 24 (665 bodů)
  • 3. místo: Česká pojišťovna – Chráníme vaše sny (552 bodů)
  • 4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry (549 bodů)
  • 5. místo: Allianz – Investiční životní pojištění (428 bodů)

Celkem jsme obdrželi 3015 hlasů, což představuje 6030 bodů. Komerční bance gratulujeme!

Hlasování odborné poroty
Kromě čtenářského hlasování probíhalo také hlasování odborné poroty, kterou jsme sestavili z mediálních, reklamních a grafických expertů. Porota fungovala v následujícím složení:

  • Petr Zámečník, šéfredaktor serveru Měšec.cz
  • Ondřej Aust, šéfredaktor serveru Vajíčko.cz
  • Jiří Lahvička, online marketing & product manager portálu Atlas.cz 
  • Libor Kříž, šéfredaktor magazínu Osobní Finance 
  • Jakub Benda, brand manager Economia a.s.
  • Jan Čep, managing director MEDIA COM interactive s.r.o. 
  • Hana Hlaváčová, senior new media planner OMD Czech a.s. 
  • Martin Klofanda, digital manager MindShare Digital 
  • Dana Tlustošová, sales director M.I.A. a.s.
  • Jan Fahoun, head of interactive media SMG IP Prague 
  • Jan Suda, Internet Sales ARBOmedia
  • Barbora Solperová, grafické studio Titty

Také naši porotci vybírali tři nejlepší reklamní spoty podle svého uvážení a opět přidělovali tři, dva a jeden bod. Hlasování dopadlo následovně:

  • 1. místo: Komerční banka – Pomáháme měnit (22 bodů)
  • 2. místo: VISA – A jste vítání kdekoliv (11 bodů)
  • 3. – 4. místo: ČSOB – Spotřebitelské úvěry, GE Capital Bank – Genius (shodně 9 bodů)
  • 5. místo: EuroCard/Master­Card – K nezaplacení (7 bodů)

Komerční bance tedy náleží titul „Nejlepší finanční reklama roku 2002 dle mínění odborné poroty“. U porotců vyhrála s naprostou převahou. Redakce Měšce gratuluje!

Školení pro účetní - podzimní novinky

Ceny pro hlasující
Hlasující čtenáři také měli možnost za své hlasy získat zajímavé ceny od Měšce a partnerů soutěže, kterými bylo vydavatelství Economia, a.s., vydavatelství Computer Press, a.s., internetových obchod Obchodní-Dům.cz a filmová distribuční společnost Bioscop. Vylosovali jsme 15 výherců, který ceny zašleme. Gratulujeme.

  1. Marek Říčánek – walkman
  2. Miroslav Horák – ruční vysavač
  3. Pavel Hradský – předplatné čtrnáctideníku Osobní Finance
  4. Jana Petřeková – předplatné měsíčníku EBiz
  5. Jiří Hovorka – předplatné týdeníku Ekonom
  6. Patr Hatina – předplatné týdeníku Marketing a Média
  7. Vít Kocián – DVD filmu Fantom Paříže
  8. Jan Sobotka – DVD filmu Fantom Paříže
  9. Michal Štibinger – VHS filmu Fantom Paříže
  10. Jan Bláha – VHS filmu Fantom Paříže
  11. Roman Přeučil – VHS filmu Holky to chtěj taky
  12. Jana Jelínková – VHS filmu Holky to chtěj taky
  13. Vlasta Vavřínová – tričko Měšce
  14. Olga Fabiánová – tričko Měšce
  15. Lukáš Bocek – tričko Měšce

Další informace o soutěži naleznete také na samostatných stránkách soutěže http://reklamy.mesec.cz/.

Hlasoval/a jste v anketě "Nejlepší finanční reklama roku 2002"?

Autor článku

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).