Lidé jsou nespokojeni s mobilními operátory a podávají na ně stížnosti

15. 2. 2013

Sdílet

Lidé hromadně podávají stížnosti na svého mobilního operátora: Pokud se jedná obecně o služby komunikací, nejvíce stížností směřuje k vyúčtování ceny za služby. Jedná se o 186 stížností, což činí 25,8 % z celkového počtu, konkretizuje zpráva ČTÚ. Stížnosti jsou podle nich řešeny buď poskytnutím právní rady stěžovali nebo dochází k rozhodování ve správním řízení.

Podle nedávné ankety serveru Měšec.cz, kterou lze najít v článku Chcete z mobilu volat levněji? Poradíme vám, jak na to je nejvíce lidí nespokojených s operátorem T-Mobile ( 73 % klientů) a O2 (70,3 % klientů). Důvody, proč u nás voláme draze se dočtěte v článku: Z mobilu voláme draze. Je šance na změnu?

Jste spokojeni se svým současným českým mobilním operátorem?

  • ANO - mám T-Mobile.
    9 %
  • NE - mám T-Mobile.
    28 %
  • ANO - mám Vodafone.
    17 %
  • NE - mám Vodafone.
    24 %
  • ANO - mám Telefóniku.
    8 %
  • NE - mám Telefóniku.
    19 %
  • ANO - mám U:fona.
    1 %
  • NE - mám U:fona.
    1 %
  • ANO - používám zahraničního mobilního operátora.
    1 %
  • NE - používám zahraničního mobilního operátora.
    1 %
Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).