Hlavní navigace

Lidé jsou nespokojeni s mobilními operátory a podávají na ně stížnosti

Sdílet

Arsen Lazarevič 15. 2. 2013

Lidé hromadně podávají stížnosti na svého mobilního operátora: Pokud se jedná obecně o služby komunikací, nejvíce stížností směřuje k vyúčtování ceny za služby. Jedná se o 186 stížností, což činí 25,8 % z celkového počtu, konkretizuje zpráva ČTÚ. Stížnosti jsou podle nich řešeny buď poskytnutím právní rady stěžovali nebo dochází k rozhodování ve správním řízení.

Podle nedávné ankety serveru Měšec.cz, kterou lze najít v článku Chcete z mobilu volat levněji? Poradíme vám, jak na to je nejvíce lidí nespokojených s operátorem T-Mobile ( 73 % klientů) a O2 (70,3 % klientů). Důvody, proč u nás voláme draze se dočtěte v článku: Z mobilu voláme draze. Je šance na změnu?

Anketa

Jste spokojeni se svým současným českým mobilním operátorem?

9 %
28 %
18 %
24 %
8 %
19 %
1 %
1 %
1 %
1 %
Odpovědělo 2 877 čtenářů.
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).