Mám opačnou zkušenost, reklamoval jsem Fábii, viditelně mají ze Škoda auto strach - oprava motoru podle nich ( ČOI) není vážná závada, ať si seženu nějakého znalce. Když jsem se na ně znovu obrátil, ať mi nějakého znalce doporučí, tak oni o žádném neví a kdybych nějakého našel, tak ať jim dám vědět. No prostě nic - ztráta času, možná nějaké jednoduché případy. K.
No tak to bude tím, že ČOI je v podstatě úřad. Tedy kontroluje správnost postupů, měr, množství, zákonem předepsané termíny atp.
Naopak ČOI není znalecký ústav.
A ono to má ještě jednu rovinu, že se s tímhle nechce asi nikdo zaplétat. Oni ti doporučí znalce, protistrana si taky vezme znalce... tvrzení proti tvrzení, dnes je mezi soudními znalci pakáž, co ti za peníze napíšou jakýkoli nesmysl. No a ty na ně začneš štěkat, jakého lempla ti to doporučili (což může být někdy i pravda), že jistě z toho mají provizi, že jsou domluveni. Jen mladý a naivní by se zaplétal. Lépe je říci že o žádném neví.
Zdravím.Díky Bohu,že už tady konečně máme pro nás obyčejné spotřebitele zdarma právníky z Č.O.I.A to nejsem věřící.Přesněji oddělení A.D.R.,kteří pomáhají mimo jiné mimisoudně vyřešit spory mezi někdy arogantními prodejci a normálním spotřebitelem.Znám to ze své zkušenosti jako spotřebitel.Ti právnici vám poradí přesný postup a co a jak dál.Můžu říct,že o hodně víc než na veřejném infocentru Č.O.I. nic proti nim.Ale díky i za Č.O.I.Umíte si představit,jak by s námi ti nepoctiví a arogantní podnikatelé cvičili?Samozdřejmě jsou i férový prodejci a chci věřit,že jich je většina.Mě osobně hodně pomohl právník zdarma,při reklamaci nějakých věcí na mé nové čtyřkolce.A byl to boj až do konce.Nakonec jsem já a arogantní prodejce přistoupil na určitou dohodu přes Č.O.I. právníka a rádoby podnikatel musel na mém stroji vše vyměnit a zaplatit.Takže u mne Č.O.I. a její právnici mají velké díky.A ještě jednou děkuji Č.O.I. Ostrava a jejim právníkům.Takže najděte si čas a vyrazte do boje proti nepoctivcům a lhářům co nás okrádají a spoléhají na naši pohodlnost a nevědomost,že nad pokaženou,nefunkční věcí-či zařízením jen mávnem rukou a necháme to být.A nenechte se vystrašit.Na mě to taky zkoušel.Jsou to přece naše PENÍZE!!!
Nevím co je to platné.Tak jako velké množství kupuji uhlí protože jsme si pořídil kotel s podavačem.Pokaždé do toho kupujeme uhlí Ledvice ořech 2.To je dovezeno ale kvalita je samozřejmě jiná.Zkoušel jsem to reklamovat ale se zlou jsem se potázal.
Je mi již 70 let a tak nemám ani zdraví či sílu o to bojovat.Několikrát jsem telefonoval i napsal na ČOI.Mohu si ale stěžovat u prodejce.Tak že to mohu povídat doma psovi či kočce.Je to aspon rozumnější.Napsal jsem to i do čt/ČERNÉ OVCE. Dostal jsem aspon tehdy odpověd,že je to zajímavý podnět pro někdy PŘÍŠTĚ.Pokaždé musíme zaplatit 13500-14000 KČ. Ihned na ruku .Zkusil jsem v kraji uhlí objednat i u jiných prodejců,je to ale všude stejné.Vždy je to namíchané s mourem či uhlím z jiných dolů.Poznáme to nebot to někdy dosti síří a seškvařuje se to .Máme hodně popela .Takže co nám radíte udělat?
"Ořech 2 má totiž stejné složení jako ledvická kostka nebo Ořech 1 (rozdíl je pouze ve velikosti kousků uhlí - ořech 2 je poměrně drobný), ale je prodáván za výrazně nižší cenu. Aby se zamezilo propadávání kousků uhlí roštem do popelníku, je obvykle potřeba zatopit dřevem či větším uhlím a až po vytvoření souvislé vrstvy hořícího paliva přisypat ořech 2. "
Deklarované jakostní znaky:
zrnitost: 10 - 25 mm
průměrná výhřevnost: 17,6 MJ/kg
minimální výhřevnost: 16,5 MJ/kg
síra (prům.): 0,77 %
měrná sirnatost (prům.): 0,44 g/MJ
popel (prům.): 9,8 %
voda (prům.): 30,2 %
maximální podíl prachu (<10 mm): 15 %
maximální podíl prachu při skládání pásem (<10 mm): 18 %
Vypadá to, že ti dodávají přesně to, co jsi si objednal.
Nevím o tom ,že by jsme si tykali.Vaše odpověd je velice zavádějící a tudíž na nic.Ptal jsem se na to co mám dělat ,když mi obchodníci s uhlím dovezou jiné uhlí nežli jsem si objednal.Co dělat,když místo Ledvice ořech dvojku v tom mám namíchaný uhlí z Mostu a Sokolova?A dovolání nikde není,pouze u prodejce.A ten je samozřejmě hluchý .Toto promíchávání je na severozápadě Čech velice běžné.Zákazník je okradený nejen na kvalitě ale i na váze.Spotřebitel vše pozná ,až když to je ve sklepě a topí s tím.Pak se pozná ta "KVALITA!.Proto jsme si na stará kolena koupili kotel s podavačem.Při kvalitním uhlí není žádný smrad a ani kouř.Takže nevím co je příčinou těch urážek ze strany některých diskutujících VĚDCŮ.
Hlupáka děláte ze sebe opravdu pouze vy.Tak se mi nesnažte přesvědčit o opaku.To nelze.Když si objednávám Ledvice ořech 2 a dostanu místo toho namíchané svinstvo z Mostu a Sokolova,tak je to zlodějna.Podvodníci potřebují neustále více vydělávat zlodějnami.Stát je nechává v klidu.V tom je celý problém.Pod to se mohu klidně podepsat.A vy ?
Ano, to by byl správný postup. Je tu ovšem velmi vysoké riziko, že rozbor zjistí to, co si Ruda nepřeje zjistit. Když porovnám deklarované technické a chemické parametry zboží, s Rudovým popisem, tak je vysoce pravděpodobné že dostává přesně to, co si objednal. Tím spíše, že se podle jeho popisu nejedná o jediného dodavatele, ale od různých dodavatelú o stejné zboží.
Nicméně udělat by to měl. Z mnoha důvodů. A z většiny z nich to neudělá. Obávám se, skoro jsem si jistý, že to neudělá.
Já měl za to ,že na můj dotaz mi zde odpoví odborník a ne nějaký Lojza.
Ono když si objednám Ledvice 2 ořech a dovezou mi "uhlí míchaný -Sokolov a Most,tak to vše poznám až při topení v kotly.
Trval jsem na rozboru ,ale bylo to vše na dlouhé lokte,nebot to musí nechat udělat prý prodejce.Takže je to jako když si koupím mleté a nevím co je tam za DOBROTY .Nebo když jdu k volbám volit toho tzv.dobrého a pak se z něho vyklube hajzl,který si dělá to,co jeho kolegové banditi po něm chtějí.A když jsem v mém případě kontaktoval ČOI,tak to bylo stejný ,jako když mi tady odpovídá LOJZa.
Lojza? Úkolování. Agresivita. Vulgarity.
Nedá mi nevzpomenout na slova pana Wolfa: "To že tě někdo vychoval neznamená, že jsi vychovaný".
Ale to všechno bych přešel, tvůj hlavní provlém spočívá ve faktu, že tvá tvrzení si vzájemně odporují. A co je ještě horší, ty si to odmítáš připustit. Proto ti není pomoci.
čoi uplně na kulový.
jednou asi před dvaceti roky jsem jim dal k posouzení basu piva - otevřená láhev intenzívně páchla po lyzolu a pít jsem to ani nezkoušel. nabízel jsem at si otestují šarži a případně zasáhnou nějakou inzercí. basu si nechali a za tři týdny mi po třetí urgenci napsali že to předali na potravinářskou inspekci a ta nezjistila pochybení. předpokládám že zjistili jednu špatně vypláchnutou flašku a zbytek basy v klidu vychlastali. nevrátili mi ani flašky!
podruhé asi před deseti lety mne okradl webshop. poslal mi iiné zboží než vyfakturoval, zaslané přijal zpět a ani nepoděkoval, peníze nevrátil a odmlčel se. reakce čoi po zaslání všech dokladů - že prej to není jejich problém, že mám pána udat na berňák, že oni se tímto typem podvodů nezabývají.
za mně tedy jedno velké zklamání. platíme-li si instituci na ochranu spotřebitele, neměla by si vybírat, jako podvody chce nebo nechce řešit. neřkuli ten podvod základní - že pokud si něco koupíte na ičo, žádná ochrana spotřebitele se na vás nevztahuje. podvést živnostníka je totiž perfektně OK, voni asi stejně neplatěj daně, tak co s nima jako se spotřebitelem.
Proč by ti měla ČOI vracet flašky, když to předali potravinářské inspekci? Proč jsi si flašky nevyzvedl tam? Nebo snad považuješ ČOI za instituci, jež má napravovat tvá pochybení?
No jak čtu tvé stížnosti, začínám chápat proč některé lidi začali posílat na lampárnu. Stěžovatel co posílá své stížnosti na jím vyhlídnutý oblíbený úřad, kterému jeho stížnosti vůbec nepřísluší do kompetence. Úřad má podle tebe řešit tebou požadovanou změnu zákona... Ty jsi případ sám o sobě.
Jj, ČOI je prima banda srandistů... Před léty jsem byli v restauraci jednoho horského hotelu, celkem 8 lidí. V restauraci seděl majitel a jeho špinavý umolousaný pes, oba na polstrované židli. Když jsme měli výhrady proti špinavému psu, měl majitel blbé kecy. Odešli jsme ke konkurenci a napsali stížnost na ČOI. Za měsíc jsme dostali odpověď, že tam udělali kontrolu a žádného psa u stolu nenašli. Odpověděl jsem, že doufám, že se alespoň inspektoři vydatně a zadarmo nažrali, na to už jsem odpověď nedostal :-D.