Hlavní navigace

Názor k článku Lidé nečtou pojistné podmínky a pak se diví (ROZHOVOR) od bambam - Musím se smát, podmínky čtou snad pojišťovací podvodníci,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 25. 9. 2017 12:17

    bambam (neregistrovaný) 77.236.223.---

    Musím se smát, podmínky čtou snad pojišťovací podvodníci, kteří se ti tím živí. My ostatní nemáme čas chodit po pojišťovnách a v každé číst stohy stran miniaturního písma. Ostatně když jsem si sjednal hypotéku, dávali mi tam desítky stran k podpisu a když jsem si je tam četl déle než deset minut, netvářili se moc spokojeně. Ale možná podle článku je to to, co pojišťovny chtějí - mít desítky stran drobného písma a probouzet v lidech na pobočkách zvědavé čtenáře, kteří je trolí dotazy.

    Podle mne s je to však tak, že v pojišťovnách většinu času hlavně inkasují peníze na svůj lepší život a druhá nejčastější věc, co dělají, je vysvětlování zákazníkům, proč něco nejde. A tak jim to vyhovuje.

    Představte si na chvíli, že bude víc lidí, jako já a bude jim říkat, promiňte, ale vaše podmínky jsou časově náročné, prostuduji si je, vypíši si dotazy a přijdu za týden. Po týdnu by se šel nespokojený s několika detaily podívat ještě k aspoň dvěma dalším konkurentům a pak by to vzdal, protože by se divil už při čtení, a neobjednal si nic.

    Čeho by se chytali zprostředkovatelé, kteří právě říkají, že aby to všechno nemusel číst zákazník, oni mu poradí. Zákazník je nadšen většinou až do chvíle než přijde první problém.

    Divná doba, nezúčastněný by řekl, že je uspěchaná snad proto, že všichni musí spěchat přečíst tolik podmínek (Windows, Android, software, banka, pojišťovna, spořitelna...) no a ještě nezapomeňte nazpaměť všechny zákony a vyhlášky, neznalost neomlouvá!

    Díky autorovi za článek!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).