Hlavní navigace

Samé trojky. Equa bank hlásí rychlý růst klientů i uživatelů mobilní banky

Sdílet

Jiří Hovorka 29. 5. 2018

Equa bank hlásí, že překonala hranici 333 333 klientů. Meziročně jde o téměř čtvrtinový nárůst (23 %). Banka se dále pochlubila tím, že polovina z nových klientů obsluhuje své účty především z mobilů. Stále větší příklon k mobilnímu bankovnictví hlásí i další banky, například v minulém týdnu Air Bank a Česká spořitelna (čtěte podrobnosti).

Jsme rádi, že jsme v počtu klientů překonali další významný milník. Jednoduchost produktů a moderní, digitální bankovnictví, které je zdarma, jsou hlavní důvody, proč k nám klienti přicházejí. Jejich přízeň je pro nás motivací pro další rozvoj a rozšiřování služeb, říká Jakub Pavel, ředitel retailového bankovnictví Equa bank. 

Podle počtu klientů se Equa řadí ke středně velkým bankám. Například podle nedávno zveřejněného žebříčku na Aktuálně.cz je největší bankou podle počtu klientů v Česku se zhruba 4,7 miliony Česká spořitelna. Z bank, které na trhu začaly stejně jako Equa bank působit v roce 2011, má nejvíce klientů Fio banka (815 tisíc), druhá je Air Bank s 618 tisíci.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).