Hlavní navigace

Kontokorent i odměny za nákupy. Air Bank chystá novinky, oznámila je hned po spořitelně

23. 5. 2018

Sdílet

Air Bank, pobočka Autor: Air Bank

Air Bank chystá do konce roku celou řadu novinek pro mobilní aplikaci, kterou využívá zhruba třetina klientů banky ze skupiny PPF. Od června spustí program odměn za platby kartou nebo mobilem, ve kterém budou zapojeni různí obchodníci. Klienti budou získávat část peněz za nákupy u partnerů zpět. Podle Jakuba Petřiny, šéfa marketingu, bude banka vracet od jednoho až do 25 procent. Detaily však banka sdělí až těsně před spuštěním novinky.

V červnu také bude v aplikaci k nahlédnutí PIN k platební kartě nebo půjde sjednat kompletně půjčka přes mobilní aplikaci. Air Bank také začne nabízet kontokorent. To zatím půjde na pobočce a v internetovém bankovnictví, v mobilní aplikaci bude k dispozici přehled o transakcích u kontokorentu.

V létě pak banka umožní nahlížet na účty klientů v konkurenčních bankách v rámci otevřeného bankovnictví. Pravděpodobně podle Petřiny začne s účty v České spořitelně a MONETA Money Bank, zájem má Air Bank především o účty ve velkých bankách.

Poslední novinka pak přijde v listopadu, kdy Air Bank umožní výběr z bankomatů mobilem. Všechny bankomaty Air Bank, kterých je zhruba 350, už dnes umí bezkontaktní výběry. Stejnou funkci už umí i některé bankomaty ČSOB a Monety. Nově tuto funkci na své bankomaty zavádí také Raiffeisenbank.

Air Bank novinky prezentovala na tiskové konferenci, která následovala po tiskové konferenci České spořitelny. Největší tuzemská banka podle počtu klientů novinářům odprezentovala detaily k novému mobilnímu a internetovému bankovnictví George. K němu nyní Česká spořitelna spouští kampaň a začne postupně převádět klienty ze Servisu 24 na George. Prvním klientům spořitelna vypne staré internetové nebo mobilní bankovnictví v průběhu června.

Půjde přitom o ty, kteří už dnes aktivně využívají George. Spořitelna totiž novinku nabízí svým klientům k dobrovolnému vyzkoušení a této možnosti nyní už využilo 500 tisíc z nich (čtěte podrobnosti).

Obě banky se shodly na tom, že mobilní bankovnictví už není hudba budoucnosti, ale postupně už se vyrovnává jeho používání ve srovnání s internetovým bankovnictvím. Konkrétně v Air Bank v dubnu přistoupilo do internetové i mobilní banky shodně 90 tisíc lidí každý den. Ve spořitelně George už dnes aktivně využívá 300 tisíc lidí, 200 tisíc z nich pak má i novou aplikaci v mobilu. 200 tisíc klientů pravidelně využívá i mobilní aplikaci Air Bank. Celkově má banka 628 tisíc klientů.

A například spořitelna se do budoucna bude snažit o to, aby mobilnímu bankovnictví lidé dávali přednost před internetovým. Banka totiž může přes mobil s klienty být v každodenním kontaktu, což jí kromě jiného dává více možností pro prodej bankovních produktů.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).