Skončil další ročník ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Již posedmé dostali čtenáři finančního serveru Měšec.cz možnost hlasovat, jaká reklama se jim v předchozím roce nejvíce líbila. Souběžně s nimi hlasovala i odborná porota. V letošním roce jste mohli svého favorita vybrat z 26 reklamních spotů.
Z výsledků ankety vyplynulo, že nejoblíbenější finanční reklamou loňského roku v očích veřejnosti byl spot propagující Českou spořitelnu, druhé místo získala splátková společnost Home Credit. Na dalších příčkách se umístila UNIQA Pojišťovna, Česká pojišťovna nebo Raiffeisenbank.
Z výsledků soutěže je patrná tendence využívat ve finančních reklamách mikro příběhy, nejlépe s vtipnou pointou. Nicméně vtip není jediným způsobem, jak zaujmout – vždy je totiž tím nejdůležitějším aspektem úspěšné reklamy jednoduchost a srozumitelnost sdělení, které chce instituce svému klientovi předat,
upřesňuje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz.
Více informací naleznete v zítřejším článku, ve kterém si můžete přečíst komentáře odborné poroty k jednotlivým reklamním spotům.
Tisková zpráva: Nejlepší finanční reklama roku 2008