Nakupujete na internetu? Prostřednictvím cashbacku realizovaném přes Tipli můžete ušetřit

29. 10. 2019

Sdílet

Cashback v Česku při placení využívá stále více lidí. Jen přes portál Tipli.cz se za prvních devět měsíců uskutečnily transakce v hodnotě 780 milionů Kč. Což je oproti minulému roku dvojnásobný nárůst. Jen v Česku má portál 500 tisíc registrovaných uživatelů. Měsíčně jej zde navštíví 2,1 milionu zákazníků, společně s Polskem a Slovenskem to pak je 4,6 milionu návštěvníku. Kromě Tipli.cz se rostoucí popularitě těší i cashbackové evropské portály jako například TopCashBack nebo Quidco. Jejich zákazníci při nákupu v e-shopu ušetří nemalé peníze na DPH. Tipli.cz kromě cashbacku u zhruba pětistovky e-shopů nabízí i zprostředkování akčních nabídek nebo slevové kupóny.

Prostřednictvím Tipli.cz se dnes uskuteční zhruba 1 % transakcí tuzemské e-commerce, což odpovídá hodnotě jedné miliardy korun v tomto roce. Aktivně přitom cashbackové portály v Česku využívá zhruba 250 tisíc lidí a celkový objem nákupů, které přes ně v roce 2018 proběhly, byl zhruba dvě miliardy korun, říká Michal Hardyn, zakladatel Tipli.

Pokud se na Tipli.cz registrujete prostřednictvím stránky Měšec.cz, automaticky dostanete platinový VIP účet s výší odměn za nákup zboží a služeb o 5 % vyšší, než je běžně nabízený cashback.

Měšec se dlouhodobě snaží svým čtenářům pomáhat ušetřit a zároveň jim zprostředkovávat zkušenost s novými produkty a službami na našem trhu. I proto věříme, že si díky naší spolupráci více lidí vyzkouší fungování cashback portálů, které u nás dosud využívá méně lidí než například v západní Evropě, říká Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor Měšec.cz.

S Tipli.cz navíc můžete platit i přes Twisto. Ten v Česku v současnosti využívá přes 600 tisíc zákazníků. Jestliže Twisto používáte, můžete si v desktopové verzi i mobilní aplikaci vybrat e-shopy s možností cashbacku a odměny si následně připsat přímo na svůj Twisto účet.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).