Český Internet žije hromadným nakupováním s velkou slevou. To rozjely na konci loňského roku ‚klubové“ portály BigBrands.cz a Fashion Days s nabídkou zlevněného značkového zboží, ty pak v dubnu doplnily portály kopírující americký Groupon a nabízející veliké slevy na služby. Na českém trhu je již nyní více jak 10 takových serverů.
Na trh hodlá v září vstoupit i další hráč – společnost Internet Info (vydavatel Měšce) – s projektem KupDnes.cz. „KupDnes se chce pevně zakotvit mezi top 3 servery v oboru. Naší výhodou je rozsáhlá síť obchodních partnerů, kteří s námi již roky spolupracují a kterým rovněž nabízíme partnerství,“
říká manažer projektu Tomáš Krause a dodává, že weby skupiny InternetInfo mají 1,5 milionu uživatelů měsíčně.
Více čtěte na sesterském serveru Lupa.cz: Přišla Grouponmánie, slevy kam se podíváš