Hlavní navigace

Seriál Zlatý dukát

Pravidelná rubrika Měšce, ve které se čtenáři svěřují se svými zkušenostmi s finančními insitucemi. V případě, že ve svém příspěvku chválí oprávněně, finanční instituce obdrží Zlatý dukát.

Rozbitý bankomat? Vyberte z cizího!

Čas od času je každý bankomat mimo provoz. Banka pak po klientech chce, aby využili jiný... ale "cizí" je drahý a "vlastní" daleko. Co teď? Pokud máte banku, která skutečně aplikuje svá tvrzení o osobním přístupu, máte vyhráno. Nevěříte? Řešení je na dosah ruky - telefonu.

Doba čtení: 3 minuty

Profesionální chování internetového bankovnictví

Stále nežijeme v době, kdy by profesionální úroveň služeb byla samozřejmostí. O to příjemněji překvapí, když narazíte na servis, kterému nemůžete nic vytknout. Na jeden takový případ nás upozornil jeden z našich čtenářů.

Doba čtení: 3 minuty

Osobní bankéř - osobní spokojenost

Konec špatným zkušenostem s nepříjemnými pracovnicemi za přepážkami! Anonymita v bankovnictví končí nejen pro klienty, ale i pro bankéře. Každý klient má svého vlastního bankéře, kterého zná, na kterého má telefonní číslo, a je-li třeba, i mobilní telefon. Pohádka se stává realitou a bankéři sklízejí Zlaté dukáty.

Doba čtení: 2 minuty

Klient má pravdu

Sazebníky bank jsou psány pokud možno tak, aby se v nich běžný smrtelník nevyznal. A když klient udělá chybu - nepřečte si poznámku psanou malým písmem - banka si libuje a "vydělává". O to více překvapí sdělení banky: "Máte pravdu, děkujeme." Začíná nový styl českého bankovnictví?

Doba čtení: 4 minuty

Poštovní spořitelna jde do sebe

Poštovní spořitelna je často zavalována kritickými hlasy na kvalitu služeb. Dnes však můžeme prezentovat zkušenost opačnou - korespondenční banka s obchodními místy nejen na každé poště začíná se svými klienty komunikovat.

Doba čtení: 3 minuty

Výměna bankovního systému: za jedna

eBanka v průběhu velikonočního víkendu měnila bankovní systém. O předem připravované akci informovala své klienty všemi dostupnými cestami tak, že si vysloužila Zlatý dukát. Dozvěděli jste se o plánovaném výpadku systémů eBanky včas i vy?

Doba čtení: 4 minuty

Máme zájem o klienta

Bankovní domy ve své honbě za ziskem často zapomínaly nejen na dobré mravy, ale též na klienta, jehož spokojenost by měla být prostředkem k dosažení spokojenosti - zisku banky. Jsme vždy potěšeni, když vedle hlasů o špatné kvalitě a neochotě zazní kladný ohlas na některou z finančních institucí.

Doba čtení: 3 minuty

eBanka: Náš zákazník, náš pán

Důvod k reklamaci může nastat z libovolných příčin. Pak je důležitý postoj, s jakým banka přistoupí k řešení reklamace. Vyřeší-li ji během jediného dne a o výsledku klienta obratem informuje, zaslouží si chválu. A je-li takové jednání standardem?

Doba čtení: 2 minuty

Servis 24 je dobrý!

Na způsob zavedení nové služby Servis 24 padla v minulých týdnech řada kritiky - překotné zrušení staré verze internetového bankovnictví a s ním spojené znehodnocení kalkulátoru, obtíže při zasílání kódů do vlastních rukou, nemluvě o komplikací pro lidi odkázané na internetové bankovnictví ze zahraničí. Služba je na světě a zaznamenává první kladné ohlasy.

Doba čtení: 3 minuty

Libo-li úvěr? Žádný problém!

Když začnu slovy "Kvůli České spořitelně jsem odjížděl na dovolenou o půl dne později, než jsem měl původně v úmyslu", asi to nebude vypadat, že chci Českou spořitelnu chválit. Ale je to tak.

Doba čtení: 2 minuty

Pochvala pro eBanku

Komu se nestalo, že dostal špatné informace o bankovních poplatcích? Zjistili jste to také až z výpisu z účtu? Pak jste nejspíš měli smůlu a zaplacené poplatky jste již nikdy neviděli... Ovšem najde se i jiný způsob, než přesvědčit klienta o jeho chybě, že špatně četl ceník - chybu přiznat.

Doba čtení: 3 minuty

Pojistíme nepojistitelné

Jste epileptik a nechce vás žádná pojišťovna pojistit? Stali jste se neplatiči, proto s vámi pojišťovna nechce prodloužit smlouvu ani uzavřít jiné pojištění? Máte špatnou pojišťovnu - na českém trhu působí jedna, která se o vás postará i ve svízelné situaci.

Doba čtení: 3 minuty

Dodržené sliby

Blíží se konec roku i konec nabídky České spořitelny na kalkulátor zdarma. Ale kalkulátory nejsou. Ve vánoční akci nabízí kartu VISA bez poplatku. Ale vydat ji již nestihne. Na stránce internetového bankovnictví slibuje on-line výpisy. Co vše uvedené spojuje? Jeden bankovní dům a dodržené sliby.

15. 3. 2002 0:00
Doba čtení: 3 minuty

Ochota a trpělivost vítězí

Vraťme se do časů krátce minulých a představme si, že je pátek před vánočními svátky. Tehdy se naplnil kalich spokojenosti jednoho z vás, čtenářů Měšce, který se rozhodl zaslat návrh na udělení zlatého dukátu.

Doba čtení: 2 minuty