Odpověď
Poštovní spořitelna nabízí zájemcům o poskytnutí spotřebitelského úvěru (i novým klientům) možnost požádat o úvěr na vybraných obchodních místech České pošty (v současné době je jich již více jak 2000).
Žadatel o úvěr požádá pracovníka České pošty o vydání formuláře žádosti o úvěr, tuto žádost vyplní (k žádosti je třeba doložit potvrzení o příjmu)a zpět předá žádost o poskytnutí úvěru na vybraném obchodním místě .Žádost je následně předána ke zpracování (posouzení bonity) do banky. V případě schválení úvěru je žadatel kontaktován bankou (obvykle telefonicky, popř. písemně), s žadatelem jsou upřesněny podmínky a termín poskytnutí úvěru. Smlouva o úvěru je zaslána na žadatelem vybrané obchodní místo České pošty k podpisu. Po tomto kroku je smlouva předána bance a pracovníci banky uvolní (převedou) sjednanou částku na klientův postžirový účet.
Ing. Josef Styblík
(Poradce pro spotřebitelské úvěry)