Povinné ručení a vše o něm

Na vaše dotazy týkající se povinného ručení odpovídá Hana Kovářová, produktová manažerka DIRECT Pojišťovny.

V poradně odpovídá

  • Hana Kovářová

    (Poradce pro pojištění majetku)

    Hana Kovářová, ředitelka oddělení Business development DIRECT Pojišťovny, je mj. odpovědná za vývoj a analýzu produktů a správu produktového portfolia.

Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.

Dotazy

  • Využití nabídky

    Upřímně děkuji za obsáhlé a konkrétní odpovědi na všechny otázky - dokonce i tu nevyřčenou (jak je možné, že jste dlouhodobě schopni jít o 20% pod ostatní pojišťovny). Ještě by mě zajímalo, zda a jak může vaší nabídky využít řidič, který má auto koupené nikoliv k 1.1., ale třeba 24.3. a tudíž do konce letošního roku nemůže stihnout stávající smlouvu vypovědět. Má smůlu?
    29. 10. 2007 16:27
  • Dotazy

    Dobrý den, měl bych tři dotazy k nabídce pojišťovny Direct. Mám trochu obavu, aby to, co vypadá na první pohled zajímavě, nebylo uvnitř trochu prohnilé a jsa poučen klamáním v reklamě, rád bych se zeptal na konkrétní problematická místa:

    1) Těch 20% dolů z aktuálního pojištění nabízíte úplně každému řidiči, nebo se člověk dozví určitá "ale", proč zrovna on 20% dolů nedostane?

    2) Nové povinné ručení uzavřené s vámi s dvacetiprocentní slevou kryje stejná rizika ve stejné výši jako moje původní pojištění? Pokud ne, není vaše reklama klamavá? Podobně, jako kdyby mi někdo nabízel "u nás dostaneš večeři o 20% levněji" a pak jsem zjistil, že ta, na kterou jsem byl dosud zvyklý, se skládala ze čtyř chodů, zatímco ta "s 20% slevou" znamená jen párek a chleba?

    3) Výsledná cena (po slevě 20%) platí pro první rok na nalákání klientů nebo garantujete (kde?) tyto ceny v případě beznehodového průběhu i pro příští rok?
    29. 10. 2007 11:20
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).