Povinné ručení a vše o něm

Na vaše dotazy týkající se povinného ručení odpovídá Hana Kovářová, produktová manažerka DIRECT Pojišťovny.

V poradně odpovídá

  • Hana Kovářová

    (Poradce pro pojištění majetku)

    Hana Kovářová, ředitelka oddělení Business development DIRECT Pojišťovny, je mj. odpovědná za vývoj a analýzu produktů a správu produktového portfolia.

Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.

Dotazy

  • Způsoby plateb pojistného.

    Jak je možné u vaší pojišťovny platit povinné ručení, umožňujete například i měsíční platbu přes SIPO?
    30. 10. 2007 1:45
  • Vlastník pojišťovny.

    Kdo za vámi stojí, jste českou pojišťovnou? Máte zkušenosti s povinným ručením i v zahraničí?
    30. 10. 2007 1:45
  • Akce a kouzelná 20% sleva.

    V rámci marketingové akce nabízíte 20% slevu za přechod od jiné pojišťovny s povinným ručením k vám. Jde opravu o pevných 20 %, nebo se jedná o kouzelné slovo „až“ 20 %? Nedostane vás tato sleva časem dostat do problémů, že nízké pojistné může časem ohrozit vaše likvidační procesy škod?
    30. 10. 2007 1:44
  • Jiné typy pojištění.

    Plánujete prodej dalších typů pojištění? Např. majetková, odpovědnostní, úrazová…
    30. 10. 2007 1:43
  • Havarijní pojištění a slevy.

    Budete prodávat i havarijní pojištění, a pokud ano, budu mít výhodu/slevu, když budu mít u vás povinné ručení i havarijní pojištění?
    30. 10. 2007 1:42
  • Pojištění přes internet.

    Je možné si u vás sjednat pojištění přes internet?
    30. 10. 2007 1:41
  • Pobočková síť.

    Budete časem budovat pobočkovou síť, nebo alespoň kontaktní centra?
    30. 10. 2007 1:40
  • Prodej telefonních pojistek

    DIRECT Pojišťovna je na českém trhu druhým elévem, který se snaží prosadit mimo pobočkovou síť přímými kanály. Podobně se snažil Callin, a tento projekt nakonec z různých důvodů skončil. Věříte si? Myslíte si, že lze v konzervativním Česku prodávat pojistky po telefonu?
    30. 10. 2007 1:40
  • Smysl povinného ručení

    Jaký je smysl povinného ručení, proč je povinné? Nebylo by spíše lepší, aby bylo dobrovolné?
    30. 10. 2007 1:38
  • bonus

    Prosím o radu:pokud prodám auto,ukončím na něj tedy povinné ručení.
    Je omezená doba na přiznání bonusu,při zavedení nové smlouvy na jiné auto?Myslím tím konkrétně např.,koupím-li auto až po měsíci či déle po předch. prodeji,přizná mi pojišťovna bonus v plné výši?
    maresaci
    29. 10. 2007 21:43
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).