Hlavní navigace

Povinné ručení a vše o něm

Na vaše dotazy týkající se povinného ručení odpovídá Hana Kovářová, produktová manažerka DIRECT Pojišťovny.

V poradně odpovídá

  • Hana Kovářová

    (Poradce pro pojištění majetku)

    Hana Kovářová, ředitelka oddělení Business development DIRECT Pojišťovny, je mj. odpovědná za vývoj a analýzu produktů a správu produktového portfolia.

Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.

Dotazy

  • nové pojistné

    1/ Automobil po třech letech úvěru u GE byla hlášena jedna pojistná událost, pojistníkem byla však GE je tato událost vedena k tíži nového pojistníka - vlastníka vozidla?
    2/ je možné při…
    cibo
    9. 11. 2007 22:50
  • Rychlá změna pojišťovny

    Jakým způsobem co nejrychleji změním pojišťovnu, bych nemusel čekat do konce ročního období smlouvy a dávat šestitýdenní výpověď? A také abych dostal poměrný podíl platby za pojištění zpět.
    Petr
    9. 11. 2007 8:09
  • základní sazby

    Dobrý den,

    chápu to tedy dobře, že vezmete základní sazbu mé pojišťovny, odečtete bonus a z toho 20% dolů. Nebo co se ještě odečítá před těmi 20%?


    Děkuji za odpověď.
    MB
    8. 11. 2007 11:55
  • Výpověď pov.ruč. a započítání bezeškod.průb.

    Dobrý den, měl bych několik otázek
    1) Jak je to v případě uzavření povinného ručení u vás s výpovědí starého a započítáním bezeškodního průběhu? Přeci jen potvrzení o bezeškodním průběhu…
    7. 11. 2007 11:15
  • původní cena ?

    Podle vaší odpovědi na první dotaz v této "poradně" soudím, že vaše reklama je opravdu mírně zavádějící. Neměli byste správněji formulovat, že pojistné u vás bude o 20% nižší než ZÁKLADNÍ…
    JK
    6. 11. 2007 7:54
  • Asistenční služby

    Zaujali mě Vaše rozšířené asistenční služby, bohužel Vaše www stránky jsou prakticky bez informací. Můžete mi zaslat bližší informace na vladku@seznam.cz?
    (O výši slevy jsem se již u Vás…
    VlK
    6. 11. 2007 7:21
  • Asistence

    Zdravím, u Callinu jsem měl za 500 Kč asistenční službu i v případě poruchy. Jaké máte možnosti asistečních služeb? Máte i nějakou asistenci na poruchy, která platí v celé Evropě?
    Loki
    5. 11. 2007 14:39
  • Likvidace

    Dobry den, jak bude probihat likvidace pojistne udalosti, kdyz jste jakoby virtualni pojistovnou? Cenove jste sice zajimavi, ale docela mam strach, az do me naboura vas klient - co se pak bude dit…
    Paul
    4. 11. 2007 10:13
  • Prodej na webu

    Dobrý den, budete prodávat své služby i prostřednictvím odborných portálů jako jsou Top-Pojištění.cz a další? Hodně by mi to ulehčilo srovnání. A věřím, že nejen mně :-)
    Karel
    1. 11. 2007 14:01
  • Srovnání sazeb

    Dobrý den, pro na svém webu nemáte sazby povinného ručení? Existuje nějaká možnost si srovnat vaše sazby s konkurencí?
    Martin
    1. 11. 2007 12:23