Hlavní navigace

Dotazy

Dobrý den, měl bych tři dotazy k nabídce pojišťovny Direct. Mám trochu obavu, aby to, co vypadá na první pohled zajímavě, nebylo uvnitř trochu prohnilé a jsa poučen klamáním v reklamě, rád bych se zeptal na konkrétní problematická místa:

1) Těch 20% dolů z aktuálního pojištění nabízíte úplně každému řidiči, nebo se člověk dozví určitá "ale", proč zrovna on 20% dolů nedostane?

2) Nové povinné ručení uzavřené s vámi s dvacetiprocentní slevou kryje stejná rizika ve stejné výši jako moje původní pojištění? Pokud ne, není vaše reklama klamavá? Podobně, jako kdyby mi někdo nabízel "u nás dostaneš večeři o 20% levněji" a pak jsem zjistil, že ta, na kterou jsem byl dosud zvyklý, se skládala ze čtyř chodů, zatímco ta "s 20% slevou" znamená jen párek a chleba?

3) Výsledná cena (po slevě 20%) platí pro první rok na nalákání klientů nebo garantujete (kde?) tyto ceny v případě beznehodového průběhu i pro příští rok?
29. 10. 2007 11:20

Odpověď

K Vaší první otázce:
Pravidlům právě probíhající kampaně, v rámci které nabízíme motoristům o 20 % nižší cenu pojistného, než kterou platili u svého současného pojistitele, vyhovuje naprostá většina řidičů osobních automobilů. Musí se jednat o osobní automobil do 3,5 tuny a užití vozidla musí být tzv. běžné (nejedná se tedy o nabídku pro taxislužby, autoškoly apod.) Pojistníkem může být pouze fyzická osoba nebo fyzická osoba podnikatel. Kampaň potrvá až do 31. prosince 2007 a vztahuje se jak na povinné ručení, tak na havarijní pojištění. V rámci kampaně nelze převést různé zaměstnanecké či obchodní slevy, ale samozřejmostí je převod bonusu (slevy za bezeškodní průběh pojištění). Podrobné podmínky naleznete na http://www.direct.cz/chci-pojistit/usetrete-20-autopojisteni-detail.

K Vaší druhé otázce:
Zájemcům o pojištění u DIRECT Pojišťovny připravíme v rámci nové kampaně takovou nabídku, vycházející z našeho portfolia, která bude z hlediska rozsahu pojistného krytí co nejvíce shodná s jejich původní pojistnou smlouvou, tj. pokud má klient vyšší krytí nabídneme mu vyšší krytí i u nás a naopak. Konečná cena této naší nabídky však bude přesně o 20 % nižší než je současná cena původní pojistné smlouvy. Klientům samozřejmě započteme také všechny jejich bonusy. Navíc vždy klient zdarma získává pojištění proti škodám na vozidle vzniklým v důsledku špatného stavu vozovky a asistenční služby. Rozsah krytí tedy není krácen ve smyslu, který jste uvedl. Cenová výhodnost našich produktů není v žádném případě podmíněna nižší kvalitou poskytovaných služeb. Úsporu 20% realizujeme díky našemu obchodnímu modelu, který nemusí vyplácet provize zprostředkovatelům, pojišťovacím poradcům, makléřům apod., ale prodává pojištění přímo koncovému klientovi. Jsme jedinou pojišťovnou na trhu, která využívá k prodeji svých produktů výhradně přímé kanály. V současné chvíli si lze sjednat pojištění prostřednictvím telefonu, v listopadu budou prodejní kanály doplněny také o internet.

Nejlépe lze celý systém ukázat na příkladu:

Klient Jan Novák z Prahy 35 let, řidičský průkaz od 18 let. Vlastní osobní automobil značky Škoda Octavia, 2,0 (85kW), r.v. 2003, s bonusem 15%.

Původní smlouva u jiného tuzemského pojistitele má roční pojistné 8.002,-.
Cena u DIRECTu bude 6.402,- (Bonus je samozřejmě započtěn). Kalkulaci Vašeho pojištění si můžete provést na stránkách DIRECT Pojišťovny http://www.direct.cz.


K Vaší poslední otázce:
Klientům, kteří si sjednají u DIRECT Pojišťovny pojistku v rámci současné kampaně, zachováme sjednanou slevu i v dalších letech. Proces obnovení smlouvy a s ním i bonusový systém se řídí pojistnými podmínkami.
Hana Kovářová (Poradce pro pojištění majetku)