Na vaše dotazy týkající se povinného ručení odpovídá Hana Kovářová, produktová manažerka DIRECT Pojišťovny.
Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.
-
nové pojistné
1/ Automobil po třech letech úvěru u GE byla hlášena jedna pojistná událost, pojistníkem byla však GE je tato událost vedena k tíži nového pojistníka - vlastníka vozidla?
2/ je možné při pojištění mít jiného pojistníka než vlastníka vozidla?
pojistník manžel , vlastník manželka?
-
Rychlá změna pojišťovny
Jakým způsobem co nejrychleji změním pojišťovnu, bych nemusel čekat do konce ročního období smlouvy a dávat šestitýdenní výpověď? A také abych dostal poměrný podíl platby za pojištění zpět.
Stačí dát registrační značky do depzoitu, s potvrzením ukončit smlouvu se stávající pojiš´tovnou, tentýž den uzavřít nové pojištění a vyzvednout značky z depozitu?
-
základní sazby
Dobrý den,
chápu to tedy dobře, že vezmete základní sazbu mé pojišťovny, odečtete bonus a z toho 20% dolů. Nebo co se ještě odečítá před těmi 20%?
Děkuji za odpověď.
-
Výpověď pov.ruč. a započítání bezeškod.průb.
Dobrý den, měl bych několik otázek
1) Jak je to v případě uzavření povinného ručení u vás s výpovědí starého a započítáním bezeškodního průběhu? Přeci jen potvrzení o bezeškodním průběhu obdrží řidič až po výpovědi.
2) Pokud má řidič v době uzavření smlouvy s vámi bezeškodní průběh např, 11 měsíců, bude mu za 1 měsíc upravena sazba nebo až po 12-ti měsících uzavřené smlouvy u vás? (jak to má např. čsob)
3) Je nějak finančně "znevýhodněno" častější placení (půlroční, čtvrtletní), nebo je roční sazba vydělena počtem ročních splátek?
Děkuji za odpověď
Ing. Petr Matoulek
-
původní cena ?
Podle vaší odpovědi na první dotaz v této "poradně" soudím, že vaše reklama je opravdu mírně zavádějící. Neměli byste správněji formulovat, že pojistné u vás bude o 20% nižší než ZÁKLADNÍ pojistné u dosavadního pojistitele ? Utekla vám tam totiž poznámka, že se to netýká obchodních slev. Takže vypočtu-li si havarijní pojistné u jisté pojišťovny podle tabulek a vím, že z tohoto mohu dostat 30% obchodní slevy a mimořádného bonusu tak vy as nepůjdete na pojistné o 20% níže ? Nebo jiná pojišťovna, klidně kombinace POV+HAV, sleva za roční platbu 3%, sleva za další pojistku 5%, sleva dobrého řidiče (nebo jinak nazvaná akce) 15% - z jakého pojistného vypočítáte těch vašich 80% ??
-
Asistenční služby
Zaujali mě Vaše rozšířené asistenční služby, bohužel Vaše www stránky jsou prakticky bez informací. Můžete mi zaslat bližší informace na vladku@seznam.cz?
(O výši slevy jsem se již u Vás informoval telefonicky, ale 1. je to zdlouhavé, 2. výše slevy vycházela výrazně méně než 20% (díky každoročnímu přecenování HAV), takže jsem se to tehdy zamítl..)
-
Asistence
Zdravím, u Callinu jsem měl za 500 Kč asistenční službu i v případě poruchy. Jaké máte možnosti asistečních služeb? Máte i nějakou asistenci na poruchy, která platí v celé Evropě?
-
Likvidace
Dobry den, jak bude probihat likvidace pojistne udalosti, kdyz jste jakoby virtualni pojistovnou? Cenove jste sice zajimavi, ale docela mam strach, az do me naboura vas klient - co se pak bude dit dal?
-
Prodej na webu
Dobrý den, budete prodávat své služby i prostřednictvím odborných portálů jako jsou Top-Pojištění.cz a další? Hodně by mi to ulehčilo srovnání. A věřím, že nejen mně :-)
-
Srovnání sazeb
Dobrý den, pro na svém webu nemáte sazby povinného ručení? Existuje nějaká možnost si srovnat vaše sazby s konkurencí?