Poplatky a Servis 24 podruhé

Dobrý den
Děkuji Vám za Vaši odpověď, ale dovolte mi, abych se zastavil u Vaší věty, že "jako klient ČS nejste vázán na pobočku, která spravuje Váš účet". Dovolil bych si Vás trochu vyvést z tohoto omylu - cokoli co musí klient řešit se smlouvou, musí se dostavit na mateřskou pobočku, což je v mém případě cca 250km (konkrétně minulý týdem mi přišla výzva, abych se přišel seznámit s novými obchodními podmínkami, což asi neklapne). Možnost převedení účtu do kterékoli jiné pobočky fungovala např. v KB již v roce 97/98.
Ještě jsem si v souvislosti s mým minulým dotazem vzpomněl na jednu věc, která mě také celkem vytáčí. Proč u jednoho klienta vedete několik kontaktních adres?!? Účet mám vedený v Ostravě, trvalé bydliště v Přerově, ale bydlím v Brně, kam jsem si také nahlásil korespondenční adresu pro komunikaci s ČS. Když jsem ale počátkem roku řešil problémy s chybným PINem, chodila mi od Vás korespondence (a i nový PIN) všude možně, jen ne na uvedenou korespondenční adresu do Brna!
Na druhou stranu, abych stále jen nekritizoval, musím říct že jako ČS máte velmi kvalitní a rozsáhlou síť bankomatů, což je myslím u banky velké plus.
Přeji hodně úspěchů a zástupy spokojených klientů :-)
H.
1. 4. 2004 7:50

Odpověď

V původní odpovědi jsem říkala, že DRTIVOU většinu záležitostí vyřídíte na kterékoli pobočce. Změny smluv jsou bohužel onou kategorií, kdy je třeba, abyste přišel na Vaši "domovskou" pobočku. Měla jsem však za to, že hovoříme o službách (úvěry, příkazy, karty, servis..).

Otázka kontaktních adres může mít kořeny v tom, že jste uvedl různé adresy pro zasílání výpisů, pro zasílání PIN atp. Ale máte pravdu, že to příliš systematicky nezní :-)). Pokud mi napíšete do mailu Vaše celé jméno a adresu pobočky, která spravuje Váš účet, dáme to do pořádku.

Děkuji za pochvalu a milé přání a přeji pěkný den
Klára Gajdušková (Poradce pro osobní účty)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).