Hlavní navigace

Běžné účty

Ptejte se Kláry Gajduškové, tiskové mluvčí České spořitelny. Česká spořitelna spravuje největší počet běžných účtů. Ze 3. na 4. dubna proběhne jejich automatické přečíslování, které se dotkne 2,7 mil. sporožir a 2,2 mil. vkladních knížek.

V poradně odpovídá

  • Klára Gajdušková

    (Poradce pro osobní účty)
    Tisková mluvčí České spořitelny
Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.

Dotazy

  • Pochvala

    Musim Ceskou sporitelnu pochvalit. Vcera jsem byl zrusit ucet a vse (vcetne zruseni karty a Servis24) probehlo bezproblemove behem 10 minut. Jen tak dal! Na jednu stranu je mi to lito, byl jsem…

    KarelM

    2. 4. 2004 9:01
  • Ručení za informace

    Dovolím si ještě jeden dotaz. Obrovským problémem českých bank je to, že se od banky (leták, internetové stránky, infolinka, pobočka) dozvíte nějakou informaci, ale vždy je to naprosto neprůkazné,…

    LK

    2. 4. 2004 8:57
  • Ještě jeden dotaz

    Paní mluvčí, děkuji za Vaše odpovědi. Mám ještě jeden dotaz. Proč jsou trvalé příkazy (TP) v porovnání s jednorázovými příkazy (JP) tak drahé? Pokud mám TP, zaplatím 5 Kč, zatímco u JP jen 2 Kč (z…

    Lukáš Mižoch

    2. 4. 2004 8:55
  • Sliby chyby

    Dobrý den, těžko jako od mluvčí (která musí hájit barvy zaměstnavatele do posledního dechu) čekat upřímnou odpověď, nicméně zkusím to. Připadá vám jako fyzické osobě jednání ČS, kdy klienty na něco…

    LK

    2. 4. 2004 8:45
  • Proc

    Dobry den,

    chtel bych slyset jeden dobry duvod, proc by si mel clovek, treba jako ja, ktery ma pupinky, musi-li pro jakykoliv stupidni kus papiru kamkoliv chodit, zalozit ucet u Ceske…

    MUDr. Vladimir Buzalka

    1. 4. 2004 22:44
  • USB klice

    Kdy zacne Ceska sporitelna k SERVISU 24 davat USB klice pro autentifikaci, kterou jiz nekolik mesicu testujete. Kolik bude jejich cena ?

    Dekuji
    Karel Novotny

    Karel Novotny

    1. 4. 2004 19:22
  • Poplatky za účetní položky

    Vážená paní mluvčí, protože předpokládám, že o snižování/rušení poplatků za operace na účtu nemá smysl se bavit, mám na Vás jiný dotaz. Kdy se dočkáme přehlednějšího výpisu s rozpisem, za co jsou…

    Lukáš Mižoch

    1. 4. 2004 16:44
  • platby v bankách

    Dobrý den, zajímalo by mě jakým způsobem si top managament firmy ověřuje spokojenst klientů v bance. Např. když přijdu do vaší banky a budu chtít zrušit účet , jestli se člověk na přepážce ptá z…

    Kamil

    1. 4. 2004 16:36
  • Internetbanking

    Neuvažujete u aplikace internetbankingu Servis24 s lepším zabezpečením přístupu? Pouhé přístupové číslo a heslo mi moc bezpečné nepřipadá (o vhodnosti používat delší a složitější hesla samozřejmě…

    Honza

    1. 4. 2004 10:02
  • Internetbanking - na co se muzeme tesit?

    Jaké služby plánujete v tomto roce doplnit do Internetbankingu? Uvítal bych možnost dobíjet kredit mobilu. Také mi vadí, že při založení termínovaného vkladu s revolvingem nelze zvolit, že úroky se…

    Jarek

    1. 4. 2004 8:35