Když potřebujete pomoc v cizině nebo i v tuzemsku, postará se o vás asistenční společnost. Stačí mít dobré pojištění a přestože vás pomoc bude sice stát chvilku času navíc, vaše peněženka to nemusí nijak pocítit.
Asistenční služby jsou velmi vyspělé a kromě cestovního pojištění, kde samozřejmostí, je najdeme i u pojištění vozidel nebo při pojištění domácnosti.
Jaké jsou nejčastější omyly při kontaktování asistenčních společností? S čím vám mohou pomoci a s čím naopak ne? Co udělat pro to, aby účet za pomoc vám byl nulový?
Na otázky spojené s asistenčními službami pro cestovní pojištění, motoristy a domácnosti vám odpovídá Zuzana Kozelková, Operations Manager asistenční společnosti Europ Assistance.
Poradna probíhá od pondělí 6. června do neděle 19. června 2016 včetně a je otevřena.
Společnost Europ Assistance patří mezi významné asistenční společnosti, které poskytují komplexní zdravotní a technickou asistenci po celém světě. Kromě spolupráce s pojišťovnami Europ Assistance vyvíjí i vlastní pojistné produkty, zvláště pro motoristy.
Pracuje ve skupině Europ Assistance od roku 2003. Na pozici Operations Manager je od roku 2006 odpovědná za řízení provozu asistenční centrály.
Dobrý den, k otázce tady na Měšci mě inspiroval dnešní bombový teroristický čin v Istanbulu. Sama mám Turecko ráda a každý rok tam jezdím na dovolenou, nevynechám ani Istanbul. Mám dobré cestovní pojištění, ale jak jsem se teď přesvědčila kouknutím do pojistných podmínek, moje pojišťovna má výluky na teroristické úroky. Což sice chápu, ale představte si situaci, že budu někde na zastávce, nějaký mudžahedín se odpálí a mě zasáhne třeba šrapnel nebo přímý výbuch, který přežiji, ale nebudu o sobě vědět. Odvezou mě do nemocnice, stabilizují mě a pak se budou ptát na placení. Já, nebo někdo z rodiny nahlásí pojistnou událost a asistenční služba začne jednat. Jenže opravdu začne? Nebo se uplatní výluka pro teroristický útok? Anebo protistraně všechno zaplatíte a budete čekat na oficiální vyjádření vlády, zda šlo či nešlo o teroristický čin a podle toho mi pak pojišťovna pošle nebo nepošle fakturu...? Děkuji.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda mám nárok na PPM. Ocitla jsem se ve složitější situaci a budu vděčná za jakoukoliv odpověď:
Od 1.1.2013 jsem nastoupila na mateřskou dovolenou s prvním dítětem a po jejím ukončení jsem nastoupila na rodičovskou dovolenou do 3 let věku dítěte. Asi půl roku před ukončením rodičovské dovolené jsem zjistila, že firma, u které jsem zaměstnána, se dostala do potíží a zřejmě již zanikla. Výpověď jsem od firmy obdržet nemohla, neboť jsem stále na rodičovské dovolené a ani já žádnou dohodu o ukončení nepodávala, synovi ještě nebyly 3 roky.
Začala jsem si hledat přivýdělek na rodičovské.
Od 12.10.2015 jsem nastoupila zatím na poloviční úvazek, než syn nastoupí do MŠ, k novému zaměstnavateli. Jenže jsem zjistila, že jsem podruhé otěhotněla a od 4.1.2016 mám rizikové těhotenství a jsem na neschopence. Termín porodu 2.8.2016.
Pro uplatnění nároku na PPM musím mít odpracováno 270 dnů, což u zaměstnavatele (nástup 12.0.2015), u kterého mám neschopenku, nesplním.
Započítává se do této odpracované doby i ta doba již zaniklé firmy? Pokud ano, pak by mi nárok měl vzniknout.
Moc děkuji za odpověď.
S pozdravem Vendula