Hlavní navigace

Názor k článku Žádná anketa není posvátná kráva od Mex - Zde je odkaz: http://www.bankovnipoplatky.com/autorske-clanky/banky-vs-karel-gott-2875/ A zde další: http://www.bankovnipoplatky.com/podpis-petice-online/ Jestli z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2007 13:45

    Mex (neregistrovaný)
    Zde je odkaz: http://www.bankovnipoplatky.com/autorske-clanky/banky-vs-karel-gott-2875/

    A zde další: http://www.bankovnipoplatky.com/podpis-petice-online/

    Jestli z textu petice není naprosto jasné, že cílem je legislativní změna, tedy volání po zásahu státu, tak se omlouvám.

    Pak tady mám ještě jeden odkaz: http://www.bankovnipoplatky.com/predchozi-anketni-otazky/

    A když z tohoto vypíchnu dva výsledky, tak nebudete vědět, na čem jste - porovnání výsledků poslední ankety ohledně motivace ke změně banky a jedna z předchozích s dotazem na motivaci při výběru banky. Jak se mohou dostat s obdobnou otázkou k tak rozdílným výsledkům, to se těžko vysvětluje. Jen je mi jasné, že příznivci pana Nachera a jeho kritici se na tom vysvětlení neshodnou.

    A co mi také vadí - celý web až do posledního slovíčka je veden tendenčně a naprosto už přišel o reputaci solidního zdroje, což svým postojem pan Nacher potvrzuje. Když se svou iniciativou začínal, bylo to zajímavé a sám jsem to uznával a fandil mu, ale moje představy to teda nesplnilo. Žádné objektivní rozbory, žádná snaha o skutečnou pomoc klientům, aby se nemuseli nechat obírat, kde to není třeba, jen bez ladu a skladu vedený sběr tu zkreslených, tu zavádějících a tamhle naprosto chybně interpretovaných negativních informací o bankách.Tomu teda neříkám pomoc pro potřebné, kteří se neorientují v bankovnictví natolik, aby byli s to, se v budoucnu rozhodovat lépe a tak také lépe hájit své zájmy. Čekal bych k informacím z bankovního sektoru spíše zasvěcené komentáře, zpřesňující interpretace k různým informacím, ale kde nic, tu nic. Leda tak zavádějící počítadlo poplatků vycházející z tak hloupého výpočtu. Kdybych použil stejný princip třeba v Rakousku, potom by se tomu lidi velmi divili, protože příjmy jejich bank z provizí a poplatků jsou prakticky stejné, jako u nás, ale přitom se tam podle jiných výpočtů za bankovní služby platí méně.
    Nebo informace o rostoucích ziscích bank. Vyvolávat pouze pohoršení nad takovou informací, to je přece naprosto nekorektní. K tomu je při objektivní mediální práci nutné rozklíčovat detailně, čím je tento růst podložený. Když to vezmu trochu ad absurdum, tak na stejnou kolej se takovým přístupem staví jak banky, které transformují své příjmy a upouštějí od zpoplatňování základních služeb, jako jsou třeba výběry v bankomatech nebo zpoplatňování došlých plateb a ještě jsou schopné třeba díky nárůstu počtu klientů zvyšovat celkové příjmy a na druhou stranu zase banky, které jen zvyšují poplatky, které jsem výše zmínil. V tom jsem se zklamal, a když mě někdo zklame, potom už ho nemusím. Tolik k mojí nechuti vůči panu Nacherovi.

    A co se dál mé osoby týká, nemám potřebu se zviditelňovat na jednoduchých tématech a na ta závažná se necítím být natolik silným a povolaným, jak by si to zasloužilo, a nebo nemám ten správný mesiášský gen.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).