Příjde mi v pořádku, že se nabízejí určité služby určitému segmentu lidí/klientů. Dokážu si představit úvahu ´´čím víc peněz máš, tím větší variabilitu produktů potřebuješ. My jako banka z tebe máme patřičný zisk a za to ti nabídneme odpovídají služby a top ceny.
Předpokládám, že s touto službou je sepsána nějaká smlouva, pokud jí klient nedodržuje, tak se nemůže divit, že jí banka vypoví. Český národ je prolezlý dobrodruhy, kteří by chtěli nejlépe zadarmo úplně vše. Předpokládám, že tyhle top programy mají všechny větší banky.
Cena 2500Kč/měsíc je samozřejmě nesmysl. Mělo by to být zdarma podle mého názoru. Poplatek bude sloužit pro odrazení střední třídy, aby se tam nehlásila. A co se týče těch přeposílačů, tak to jsou prostě zoufalci, kteří na to nemají a jen se snažili najít díru v systému. A nebo mají a jen jsou to prostě vychcánci co si chtějí vysosat všechny výhody od všech.
Nejsem klientem spořitelny, ale v tomhle jednání se jí vůbec nedivím a napsal bych tento názor o každé bance. :)
Ale jo, v pořádku, ať si dají podmínky, jaké chtějí (a klient se rozhodne, zda se mu vyplatí nebo ne), ale měnit je každé dva roky? Jestli správně počítám, je to za dobu, co účet EP mám, už pátá změna podmínek a zcela jistě ne poslední.
K produktu, který se tváří jako dlouhodobé partnerství, to je velmi nešťastný přístup.
1) Top ceny v podání ČS jsou opravdu TOP, ale vy smyslu mnohem vyšší než u konkurence (tj. nejhorší kurzy na kartách v zahraničí, nejvyšší ceny fondů,..., ale nejnižší úrok na spořáku.
2) Klient smlouvu samozřejmě dodržuje, ale banka vyžaduje "nepsané" požadavky nad rámec smlouvy, nesmyslné chození na pobočku s posloucháním hloupých kydů mizerných bankéřů.
3) Přeposílání navrhovala i sama banka, protože např. zisk z firmy se nevyplácí každý měsíc (ale zase to může být v řádu součtu těch měsíčních obratů za rok), to platí i o jiných zdrojích příjmů.