Spořitelna to je ta snad nejhorší instituce s jakou jsem se kdy potkal nikdy víc u nich nenechám ani halíř a když mají možnost hned dělají z člověka dlužníka a zatajují info a dělaj mrtvého brouka a co se týče hypotéky největší o.j.e.b.á.v.a.č.i pod sluncem stačí se podívat kolik vydělá tato instituce v rakousku a u nás bohužel v česku je to asi 48miliárd a v rakousku možná půlku tam je krásně vidět koho odírají o prachy šmejdi
Využívám ČSOB premium, které mě bylo nabídnuto při uzavření hypotéky. Nikdo mě nic nenutí, osobní bankéř se mě ozval, že je k dispozici až budu potřebovat. Mám u nich pár produktu, ne všechny. Nicméně bankovnictví úplně zdarma. Pojištění ke kreditce, záruka 3 roky na elektroniku. Poj. odpovědnosti atd... Však si to každý může dohledat na jejich webu. Za mě spokojenost, stačí splnit jen jednu z několika podmínek (hypo v určité výši nebo plat nebo výše aktiv) takže v pohodě splnitelné a zatím žádné změny....
Erste Premier využívám 4 roky, asi záleží na osobním bankéři, ale nevím kde bych hledal někoho, kdo mi poradí hned ten den, lépe řečeno - do hodiny. Přes email, telefon nebo SMS. Nic není problém a pokud nenalezneme řešení v produktech ČS, tak nabídne řešení konkurence (např. spořící účet, kam jsem potřeboval odložit peníze na půl roku) - asi má každý jiné představy o bankovních službách, ale mně postačují a nejvíc oceňuji dostupnost osobního bankéře a upřímnost. Kreditku jsem sice na začátku dostal, ale nevyužíval, tak jsme ji zrušili, nebyl absolutně žádný problém ani přemlouvání.
Vše lze udělat na dálku, nemusím nikam jezdit, úspora času je obrovská.
Typická spořka, omračující servis a garantovaný pokud okrást. Jako příklad prvního třeba výběr z účtu, který trval na prázdné pobočce (kde bylo víc zaměstnanců než zákazníků) hodinu a půl, protože když jsem se dostal k pokladně, tak prý měli v systému neaktuální občanku, tak mě poslali nejdřív aktualizovat občanku, takže další lísteček a všichni dělali, že mají jinou práci. Když ji nakonec naskenovali a zadali do systému, tak jsem musel čekat dál, než se nějak v systému objeví. Po hodině a půl jsem už zařval hrůzou, protože to tím systémem pořád nějak nechtělo projít, takže mi peníze nakonec dali stejně.
Příklad druhého bylo nucení do různých vkladů a investic. Bankéřka sice na otázky o investicích neznala vůbec odpovědi, ale připravila mi třeba přehled, na základě kterého vycházel jejich spořicí účet s úrokem 0,2 % jako nejvyšší. Ty výhodnější banky, ve kterých peníze ležely s mnohokrát vyšším úrokem, do přehledu nedala se zdůvodněním, že jsou malé.
Nejvíc bankéřku zajímalo, abych narval teď hned co nejvíc peněz do investičních fondů a aby splnila plán. Já bych tím přišel jen o desítky tisíc na poplatcích.
Prostě za tím pozlátkem je to nejhorší na trhu, kterákoli low-cost banka poskytne lepší služby.
Banka vymyslela skvělou službu, ale lidi ji bohužel začali zneužívat.
Benefity pro ,,přeposílače,,? Fejkovat příjem na účet, chodit si do salonku, mít černou kartu a dál využívat jiné banky nebo nedej Bože rádoby poradce, co pracují za provizi? Taky přece nebudete navštěvovat ordinaci toho nejlepšího kardiochirurga jen proto, že má skvělé bonbony, kterých si nacpete pokaždé kapsy, že?
Erste Premier není pro všechny. Kdo chce svého bankéře, skvělé služby, premiovou obsluhu a vůbec prostě něco VIP, myslím, že jsme na správné adrese. Já jsme nikdy nebyl spokojenější v bance. Skvělý přístup bankéřky. Nic není problém. A jestli mám platit za takovou službu 2 500,- ... KLIDNĚ!
Zdravím do spořky. Se vší úctou k vašim klientům, myslím si, že není moc finančně gramotných, ale i negramotných, kteří by dali bance měsíčně 2500 Kč za balík služeb k účtu. Tato částka se platí tak za správu investic, ale v trošku jiném objemu.
Je mi jasné, co má ten poplatek způsobit a zcela jistě bude účinný. Ovšem fejkovat příjem na účet lze snadno. Tedy pokud jej nebudete porovnávat zpětně s daňovým přiznáním. Pak už stačí jen doladit podněty k finanční správě a kruh se uzavře :-)
"Banka vymyslela skvělou službu, ale lidi ji bohužel začali zneužívat."
Tak ono to rozhodně není tak skvělá služba, jak se to tváří, spíš 1/3 použitelná a 2/3 ne. Pokud by někdo čekal, že se to bude postupně zlepšovat, tak to jde spíš opačným směrem.
Hlavním problémem není, že by to lidi zneuživali, ale že se spořka snaží zneužívat lidi a místo kvalitní služby jim nacpat předražený naleštěný shit.
Zásadní nedostatek Erste Premier vidím v nekonsistenci služby. Když jsem si produkt zakládal, byla podmínka 100 000 kč měsíčního obratu na účtu a 250 000 kč ročního obratu na kartě a nebyly žádné problémy s přeposílači. Pak přišla na trh ČSOB se srovnatelným programem Premium, kde byla jediná podmínka - obrat 50 000 kč na účtu. Česká spořitelna šla s požadavky dolů a nabídla stejné podmínky, jenže pozdě, zajímavé klienty jí ČSOB vyfoukla, přece jen investice umí lépe, než ČS, která má navíc mezi investory špatnou pověst po zrušení Brokerjetu. Po dalších dvou letech ČS zvýšila požadavek na 70 tisíc měsíčně a po nějaké době začala vypovídat účty těm, kdo nedali bance vydělat (jak mi řekla moje bankéřka, na každém obchodě musí jedna strana vydělat). Dokonce to došlo tak daleko, že vypovídala účty i těm, kdo měli investováno, ale ne do produktů, které jim jejich bankéř "doporučil" . Zkrátka osobní bankéř má kvóty kolik a kterých produktů musí prodat a tlačí je stůj co stůj. Investujte s někým, kdo co dva roky mění podmínky a klidně vám vypoví účet s odůvodněním, že mu nedáte dost vydělat. Očekávám další změnu podmínek za dva roky.
Příjde mi v pořádku, že se nabízejí určité služby určitému segmentu lidí/klientů. Dokážu si představit úvahu ´´čím víc peněz máš, tím větší variabilitu produktů potřebuješ. My jako banka z tebe máme patřičný zisk a za to ti nabídneme odpovídají služby a top ceny.
Předpokládám, že s touto službou je sepsána nějaká smlouva, pokud jí klient nedodržuje, tak se nemůže divit, že jí banka vypoví. Český národ je prolezlý dobrodruhy, kteří by chtěli nejlépe zadarmo úplně vše. Předpokládám, že tyhle top programy mají všechny větší banky.
Cena 2500Kč/měsíc je samozřejmě nesmysl. Mělo by to být zdarma podle mého názoru. Poplatek bude sloužit pro odrazení střední třídy, aby se tam nehlásila. A co se týče těch přeposílačů, tak to jsou prostě zoufalci, kteří na to nemají a jen se snažili najít díru v systému. A nebo mají a jen jsou to prostě vychcánci co si chtějí vysosat všechny výhody od všech.
Nejsem klientem spořitelny, ale v tomhle jednání se jí vůbec nedivím a napsal bych tento názor o každé bance. :)
Ale jo, v pořádku, ať si dají podmínky, jaké chtějí (a klient se rozhodne, zda se mu vyplatí nebo ne), ale měnit je každé dva roky? Jestli správně počítám, je to za dobu, co účet EP mám, už pátá změna podmínek a zcela jistě ne poslední.
K produktu, který se tváří jako dlouhodobé partnerství, to je velmi nešťastný přístup.
1) Top ceny v podání ČS jsou opravdu TOP, ale vy smyslu mnohem vyšší než u konkurence (tj. nejhorší kurzy na kartách v zahraničí, nejvyšší ceny fondů,..., ale nejnižší úrok na spořáku.
2) Klient smlouvu samozřejmě dodržuje, ale banka vyžaduje "nepsané" požadavky nad rámec smlouvy, nesmyslné chození na pobočku s posloucháním hloupých kydů mizerných bankéřů.
3) Přeposílání navrhovala i sama banka, protože např. zisk z firmy se nevyplácí každý měsíc (ale zase to může být v řádu součtu těch měsíčních obratů za rok), to platí i o jiných zdrojích příjmů.
Jelikoz pracuji v Nemecku ale ziji v CR tak si EURA preposilam pres exchangevip do sporky a tim padem nebudu plnit jejich technicke nastaveni MZDA.
Banker mi rekl ze pry s tim nic nenadela, jelikoz to posuzuje automat.
Takze zmena na beznou verzi uctu. Je mi to jedno,
zadnou vyhodu nevyuzivam, mel jsem Premier spis nejak historicky,
ale kazdopadne nyni neni duvod dale zustavat ;-).