Hlavní navigace

Názor k článku Účty s paušálním poplatkem: Vyplatí se? od také uživatel, co si přeje zůstat v anonymitě - S tím roomstrem to škodovka opravdu nezvládla. Jestli...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2007 15:13

    také uživatel, co si přeje zůstat v anonymitě (neregistrovaný)
    S tím roomstrem to škodovka opravdu nezvládla. Jestli půjde na odbyt, tak to svědčí o degeneraci lidstva jako takového. A nová Fabie která má přední masku (kterou už předtím měla slušně řečeno ošklivou a s ní i další modely Škody) a la roomster, to je taky pěkná nepodařenina.

    K zastáncům značky Škoda bych měl jednu radu: vyhledejte si třeba na Auto.idnes.cz v diskuzích, jaké negativní zkušenosti lidi se škodovkama mají. Ať s fabií nebo s Felicií nebo s většími modely. Nebo si jděte stoupnout ráno do servisu, když berou zakázky, a uslyšíte na vlastní uši, co všechno se může v záruce i mimo ní na škodovkách podělat. A jak se pak lidi kroutí, když platí. Na západě je škodovka aspoň levným autem z východu, pro čecháčka s 5x menší kupní sílou už nikoliv, je to pro něj pěkně drahé. Je sice fakt, že už to nejsou klasické 120ky, ale za vyspělými auty stále pokulhávají. Z praktického hlediska není ani možné, že by v rámci koncernu lidových vozítek mohla škodovka předběhout VW, Audi či jestli tam spadá i Lamborghini...

    Pro uživatele, který si přál zůstat 31.3. v 23:05 v anonymitě, bych doporučil, aby si vyzkoušel i jiné značky. Možná by pak pěl stejná slova kritiky, jako jiní pisatelé. Doma máme Renaulty (Megana a Clio) a i když i o Renaultech se ve vyspělém motoristickém světě moc chvály nepěje, se Škodovkami (se kterými musím jezdit v práci) se to nedá ani srovnat. Navíc, když dáváme škodovky na prohlídky, tak za ně zaplatíme v servisu více než za Renaulty. Pominu fakt, že u Škodovek je předmětem prohlídky to, co si motorista může udělat laicky sám nebo dokonce u nás v práci musí v rámci prohlídky před vyjetím udělat každý řidič (typu stěrače stírají, osřikovače ostřikují, Erno, ty stěrače hlásit nemusíš, to přece vidím, houkačka houká) a že úkony mající vliv na bezpečnost či úkony sledující opotřebení některých dílů si musíte nechat udělat zvlášť a taky je pak navíc zacálovat. No a že Megan byl v takřka v plné výbavě levnější než hůře vybavená Octávka nebo dokonce o třídu menší Fabie - to už je jen třešnička na dortu ...
    A od známých vím, že obdobná situace je i u jiných značek. A nejde zde o vyzdvihování asijských značek, ale o plnohodnotné značky ze Západu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).