Jen na okraj, mám osobní zkušenost s využitím nabídky GE na převod všech plateb a spol z mé dosavadní banky. Za prvé - GE vám vše vyřídí, jen pokud si u ní otevřete běžný účet a necháte si tam posílat výplatu. No dobrá, říkám si, proč ne. Myslím, že ochránci klientských práv by z tohoto postupu nezajásali... Vzápětí jsem musel bance prozradit svůj podpisový vzor (moc se mi do toho nechtělo, vždyť je to jeden z bezpečnostních prvků) a paní mi okamžitě přestřihla moje platební karty vydané mojí dosavadní bankou. Na otázku čím budu platit mi s úsměvem sdělila, že musím počkat na karty vydané GE... Kromě toho jsem musel vyklopit bankovní výpisy za poslední tři měsíce, prostě byl to docela důsledný finanční striptýz...
Nic z toho mi nepripada jako nejaky velky problem. GE v podminkach predem rika, ze k prevodu uctu je zapotrebi 3 vypisu z uctu puvodni banky, adresu zamestnavatele a adresy inkasnich spolecnosti. A na kartu se ceka vzdy, pokud si zrizujete ucet.
já teda nevim, ale podmínka pomoci zrušit si účet u své stávající banky je otevření účtu u ge. a taky mám pocit, že na svých stránkách mluví i tom, že k přechodu jsou, kromě jiného, potřebné poslední tři výpisy... nevim, jestli je chyba někde jinde, ale spíš se zdá, že jste si nedostatečně prostudoval podmínky... to se to pak stěžuje... (ale na co vlastně???)