To není tak úplně pravda. Banky se zavázaly data chránit. Jistá míra ochrany existuje. Například pokud algoritmus vyhodnotí, že by chtěl nějaký klient vytěžovat data (každá banka to má nastavené jinak), tak klientovi nezobrazí jméno, nebo mu nemusí platbu umožnit ani poslat. Zároveň platí i to, že aby se někdo dozvěděl číslo účtu klienta, musí platbu realizovat, tedy poslat alespoň 1 Kč. To v kombinaci omezeným přístupem počtu dotazů ma čnb vytváří poměrně silnou ochranu a dost omezený nástroj útočníka. Samozřejmě riziko hrozí vždy, za mě ale osobně existují lepší způsoby pro útočníka s ohledem na nastavené podmínky a platba na kontakt mi přijde v tomhle bezpečná.
Proboha mlcte prosim. O zjisteni jmena k neznamemu cislu mate na internetu za poskedni 4 dny popsane kilometry textu. Nedelejte ze sebe zbytecne pitomce vic, nez je nezbytne. Vy ánungu.
Vite..abyste to mel jednodussi k pochopeni...lustrace neznamena vytezit obsah parovaci databaze čnb. Lustrace znamena jednorazove overeni majitele cisla..v poctu "jednou za občas"... A k tomuto ue ten system perfektne vyuzitelny ((uspesne jsem uz pouzil u dvou cisel, ktere mne zajimaly)
Jeste potrebujete s necim pomoct? Klidne se ptejte...nestydte se.
Aha! A jakpak jste to "úspěšně využil"? Samozřejmě píšedte nesmysly, neboť k tomu, aby se vám objevilo jméno osoby, která je držitelem onoho telefonního čísla, musí ta osoba provést registraci do systému. vysvětlíte mi, jak jste přesvědčil právě držitele telefonních čísel, aby ono telefonní číslo měli zaregistrované nejen u nějakého bankovního účtu, ale také si ho v době od 14.11.2023, kdy byl systém spuštěn, zaregistrovali do systému "plateb na kontaktk"?
No, řekl bych, "FRENKY", že pitomce jste tím, co jste napsal, udělal ze sebe vy.
Přeji hezký den!
Že se bavíme o číslech, registrovaných v systému, jsem předpokládal od začátku. Promiňte, nedošlo mi, že i toto potřebujete explicitně vysvětlit.
Ale ok, v pořádku, plyne z toho pro mne ponaučení, že příště si při diskusi s Vámi snížím IQ o 30 bodů. Pak si budeme jistě rozumět hned napoprvé...
Tímto bych konveraci s Vámi uzavřel s sem se už vracet nebudu. Sbohem.
20. 11. 2023, 08:45 editováno autorem komentáře
No, takže cituji váš příspěvek, na který jsem reagoval: "Jedna ze znacnych nevyhod je, ze lze takto lustrovat neznama telefonni cisla a zjistovat jmena jejich majitelu (aniz by bylo nutno odesilat platbu)." Z toho příspěvku je naprosto zřejmé, že vůbec netušíte, jak ten systém funguje, neboť to, zda je "neznámé číslo" v systému registrováno, zjistíte pouze tak, že na něj zadáte platbu, kteru samozřejmě pak nemusíte odeslat. Pokud ale to číslo v systému registrováno není, tak vám ani neukáže žádné jméno, neboť nemá z čeho. Takže mi zcela jistě vysvětlíte, jak jste udělal (cituji): "A k tomuto ue ten system perfektne vyuzitelny ((uspesne jsem uz pouzil u dvou cisel, ktere mne zajimaly)" (pomíjím při vaší "vysoké inteligenci" neznalost české gramatiky). Ale to mi zřejmě nevysvětlíte, protože vy se přeci od začátku bavíte o číslech, která jsou registrována v systému, muhehe, že?
No, takže, abych diskusi také uzavřel, jako jste udělal vy, tak vy nemusíte inteligenci nijak snižovat, neb vaše inteligence opravdu, ale opravdu vyšší, než pokojová teplota, být nemůže. Sbohem!
Jejda, je to přeci jednoduché.
Pohledem do svých kontaktů v bankovní aplikaci vidím, že cca 10 % čísel je už zaregistrováno. To je po par dnech provozu nečekaně hodně. V jiných sociálních bublinách to může být více.
Takže hledat neznámá čísla v tom jde, akorát je třeba počítat s tím, že se dá najít jen pár procent čísel. Když se ale najde, je výsledek garantovaný.
Takový seznam tu od dob Zlatých stánek nebyl.
Řekl bych, že vaše bublina bude mít spíš nadprůměrnou míru registrace.
Když na to číslo zavolám, tak mám slušnou pravděpodobnost, že se dotyčný představí, případně mi své jméno sdělí na dotaz "Kdo tam?", "Kam jsem se to dovolal?" atp. Úspěšnost jistě nebude stoprocentní, ale rozhodně větší, než lustrování přes platby na účet.
Tak u mě byste zcela jistě neuspěl. Kdžy mi někdo volá, ozvu se obligátním "prosím" a své jméno zásadně nesděluji. Volající se mi musí představit a sdělit mi, komu že volá. Pak mu teprve sdělím, zda volá správné osobě či je na omylu. Je to velice jednoduchý a léty prověřený způsob, jak se hned na začátku hovoru zbavit nejrůznějších šmejdů. Neznáš jméno toho, komu voláš? Tak mi vlez na záda! :) Jinak s vámi souhlasím, že v pánově sociální bublině jde buď od nadrůměrnou registraci, ale spíš si myslím, že docela obyčejně kecá :)
To myslíte vážně? A víte o tom, že ve Zlatých stránkách jste si mohl najít podle příjmení osobu a její telefonní číslo, jakož i bydliště té osoby? Pokud ovšem podle registru tel. čísel v předmětném systému chcete hledat osobu, tak zadáte telefonní číslo do apky systém vám sdělí, že buď to číslo registrováno je a ukáže vám jméno a příjmení, což je vše, eventuálně vám pouze sdělí, že ono telefonní číslo není registrováno. Toď vše. Takže, kde je to vaše srovnání se Zlatými stránkami? A moje kontakty? Tak ty mi neukáží, kdo v systému z osob, které tam mám, registrován je, neboť moje banka, jakož i většina ostatních bank, které se v systému zatím zapojily, tuto funkci, tedy "prosvícení registrovaných osob", nepodporuje.
V ČR je cca 14 milionů aktivních mobilních telefonních čísel. V takových Zlatých stránkách vám přeji příjemné hledání :)