Vlákno názorů k článku Rychlopůjčky a mikropůjčky. Z desítek predátorů je bezpečná jen jedna firma od Nezaujatý - Dalibore, Vy sám jste s kvalitou tohoto článku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 12. 2014 17:14

    Nezaujatý (neregistrovaný)

    Dalibore, Vy sám jste s kvalitou tohoto článku spokojen? Proč prosím neporovnáváte, dle jaké právní úpravy (občanský zákoník/zákon o spotřebitelském úvěru) daná společnost půjčky nabízí? To je zásadní informace, nemyslíte?

    Dále, je-li Vašim odborným konzultantem jeden z hráčů na trhu, může být vůbec "porovnání" objektivní? Co třeba udělat ze Citibank porovnání kreditních karet ostatních bank, nebo s Českou spořitelnou porovnání běžných účtů?

    Pokud vím, tak konkrétně pan Hůle má také, soudě dle jeho výroků na internetu, raději 1 společnost,než ty ostatní.

    Nevznikl článek proto, že Měšec prodává za provizi půjčky Click Credit?

  • 2. 12. 2014 18:09

    Jerry001 (neregistrovaný)

    Mily pane,

    zrejme ste si nevsiml, ze mesec.cz neni dobrocinna organizace, ktera bude psat nejake clanky jentak z pleziru, ze? Kazdy se necim musi zivit, a jiste pro Vas bude velke prekvapeni, ze noviny se obecne zivi REKLAMOU.

    To, ze ruzne firmy si plati clanky jako druh reklamy na tom nevidim nic zvlastniho a je snad na kazdem ctenari, aby si udelal obrazek sam. To uz muzete poukazovat na naprosto cokoli jako napriklad, ze v obchode s potravinami je napriklad u napoju reklama/stojan na Coca-colu nebo neco podobneho, takze podle Vas to zakazniky nuti koupit Colu, protoze jim pod nos strcili reklamu???

  • 2. 12. 2014 18:47

    Intri (neregistrovaný)

    To není totéž. Když v obchodě uvidíte stojan s reklamou na Coca-colu, bude vám jasné, že je to reklama. Chvátal v jednom kuse publikuje reklamní zaplacené články a vydává je za objektivní fakta. V tom je značný rozdíl. Je jasné, že se weby jako tento živí především reklamou, ale 1) Měšec je jí tak zasviněný, že když jsem sem jednou omylem vlezl bez zapnutého Adblocku, myslel jsem si, že mi vyskočil reklamní pop-up, 2) reklamní články mají být označené a neuvádět čtenáře, který sem přijde pro seriózní informaci, v omyl (nebo, v lepším případě, nenutit čtenáře trávit čas přemýšlením, jestli je článek opravdu o faktech nebo reklama).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).