Hlavní navigace

Názor k článku Pokladní se spletla při platbě kartou. S reklamací ale neuspěl od Jenda - Nechápu, v Lidlu jakýkoli problém podepisejete. Taktéž po...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 11. 3. 2018 1:13

    Jenda (neregistrovaný) ---.jemnicka.nat.h17.cz

    Nechápu, v Lidlu jakýkoli problém podepisejete. Taktéž po skončení směny musí být záznam z pokladny z vyúčtování, že je tam přebytek. V Lidlu se při zjištění výrazného přebytku ve vyúčtování pokladny čeká zda si někdo přijde chybu vyřídit a vrací se to. Jsme lidi a chybujeme i v neprospěch zákazníků...
    Nevěřím tedy co je psáno, že obchod nezjistil nesrovnalost... to je blbost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).