Stalo se mi, že mi obchodník nechal strhnout platbu dvakrát (zjistila jsem to když mi přišel výpis). Naběhla jsem do obchodu, tam mi řekli, že oni s tím nic nenadělají, že měli rozbitý terminál, ale že už ho opravili, a ať jdu do banky. Šla jsem do své banky, řekla jsem jim co se mi stalo. Sepsali se mnou reklamaci, trvalo to šest neděl než mi přišlo vyrozumění, že reklamace byla uznána, a že peníze mi budou vráceny na účet. Trvalo to tak dlouho, že jsem si myslela, že se na to vyprdli. Později mi přišel omluvný dopis od banky obchodníka, že to všechno museli ověřovat (banky komunikovali mezi sebou). Sice jsem se peněz dočkala, ale taky mě to stálo nervy. Nákup byl přes 1100 kč. Nejhorší bylo že jsem byla nakupovat po třech dnech v jiném obchodě a tam mi sdělili, že nemám na účtu dostatek peněz. Prostě to dvojí zúčtování mi udělalo hodně tlustou čáru přes rozpočet.
Jak jsem kupoval v chorvatskem obchode, tak kazdemu zobrazovalo na terminalu 10* vetsi hodnotu k zaplaceni. Bral jsem jen jednu zmrzlinu, tak jsem to skousnul. Pokladni rikala, ze to tam maji porad :). Nechal jsem si ucet pro pripadnou reklamaci... Ale stejne nejaky velky nakup bych tam nedelal...