Vlákno názorů k článku OK karta - zkušenost k nezaplacení od Petr Maizner - ja bych snad uz jen po nekolikate zopakoval...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2003 8:41

    Petr Maizner (neregistrovaný)
    ja bych snad uz jen po nekolikate zopakoval ze je to pro tuto firmu vice nez "typicke". nic vic k tomu rict nelze.
    Mozna kdyby se vekovy prumer zamestnancu zdvihl z 25 na vice let, asi by take vypadalo jednani s klienty trochu jinak. Tady jste dobry zakaznik jen kdyz platite a nic za to nechcete.
  • 12. 9. 2003 15:07

    x (neregistrovaný)
    Nechci GE nijak hajit, ale takhle to vypadá ve většině velkých firem. Něco podobného je u nás. Operátoři jsou hodnoceni podle nesmyslných kritérií (navíc dost mizerně, takže každý schopnější okamžitě "zdrhá"), nikdo za nic nenese odpovědnost, všechno se předává několikrát dokola a snad tu není člověk který by skutečně něco řešil.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).