ja bych snad uz jen po nekolikate zopakoval ze je to pro tuto firmu vice nez "typicke". nic vic k tomu rict nelze.
Mozna kdyby se vekovy prumer zamestnancu zdvihl z 25 na vice let, asi by take vypadalo jednani s klienty trochu jinak. Tady jste dobry zakaznik jen kdyz platite a nic za to nechcete.
Nechci GE nijak hajit, ale takhle to vypadá ve většině velkých firem. Něco podobného je u nás. Operátoři jsou hodnoceni podle nesmyslných kritérií (navíc dost mizerně, takže každý schopnější okamžitě "zdrhá"), nikdo za nic nenese odpovědnost, všechno se předává několikrát dokola a snad tu není člověk který by skutečně něco řešil.
Jednou jsem potřeboval nutně získat úvěr (75k). Výsledkem bylo, že mi dají až 25k na 35,7% úrok (!!). Taky již nevěřím jejich reklamě. V ten den jsem požadovanou sumu dostal od jejich konkurence za 11,7%.
Nyní vím: vše co je okolo GE CB - děkuji nepotřebuji....
Pokud bys měl náladu, mohl bys zkusit si stěžovat k finančnímu arbitru. Ale asi nanejvýš si vymůžeš náhradu ve výši úroku jako u nedovoleného debetu (25% p.a.) pokud ti to stojí za to, jdi do to a dej vědět jak se vedlo.
Aspoň by finanční instituce zjistili, že vše si líbit nenecháme, bohužel od té doby co vím o fin. arbitru, se mi něco podobného ještě nestalo.;-)
Taky jsem měl co do činění s OK kartou a GE. Byl jsem tam zaměstnán a mít OK kartu byla samozřejmost, pravda za lepší úrok než běžný občan, ale i tak po ukončení prac. poměru mi ji zrušili aniž mí nabídli novou. O zrušení jsem se navíc dověděl až když jsme chtěl na OK kartu nakoupit. Takže jsem napsal stížnost, nikdo se neozval. Prostě mají tolik platících klientů, že neví kde jim hlava stojí a co za to chtít.
Asi před rokem jsem zverejnil clanek tady a na penize.cz ohledne ge capital bank. Je to, dle mne, nejhorsi banka na ceskem trhu...maximalni neprofesionalita...rychle jsem utek.....Mohl bych se tady rozepsat ale uz mi to za to nestoji...
Ono vůbec žádat o OK kartu u GE je nad lidské síly o komunikaci s operátory ani nemluvě. Pokaždé když se tam dovoláte tak podají jinou informaci. Ani nemají zdání o některých bodech samotných smluvních podmínek použití OK karty. Po 14 dnech od on-line zažádání přes internet, dohadování se o otvírací době na pobočce kde vám nejsou schopni ani sdělit do kolika hodin si můžete hotovou kartu vyzvednout jsem žádost zrušil.