Hlavní navigace

Názor k článku Nový účet SMART: Za dvě podmínky skoro vše bez poplatku od fremantle - Tok ono se asi v případě RB ani...

  • 30. 8. 2014 10:56

    bez přezdívky

    Tok ono se asi v případě RB ani není moc o čem vyjadřovat - problémem je, že v těchle diskusích jsou pořád snad jen 2 druhy lidí - kteří budou hájit banku do krve a ti, kteří si najdou kteroukoliv záminku, aby si mohli kopnout.

    Já jsem naštěstí neměl s touto bankou nikdy nic serióznějšího, kromě krátké epizody po uvedení nových kreditek, kdy jsem měl možnost sledovat, že v průběhu necelého roku udělali z poměrně zajímavého produktu nepoužitelný kus plastu, takže jsem si udělal o bance svůj obraz, jak se asi chovají k stávajícím zákazníkům (dále pak s diskuzí, kdy klientům s původním eKontem zkrouhli výhody a s měsíčními poplatky se dostali třeba na dvojnásobek nákladů za účet).

    Tento nový účet je zajímavý a využitelný pro určitou skupinu lidí - ale domnívám se, že nemůže zaujmout nikoho natolik, aby někdo, kdo si už vybral "svůj" účet, přešel sem. Co se RB týče, tak mám problém s komunikací, s jakou jej prezentují - jako vstupní bránu do světa prémiových služeb, jako nejlepší účet dané kategorie - a přitom jeho uvedení je pouhá reakce právě na ten sílící nízkonákladový (lowcost :-) ) segment. A nové eKonto Smart považuji osobně za hodně lowcost, holt za málo peněz asi málo muziky - ale tak co si myslet, když pro rakouskou kampeličku je třeba vydání embossované karty a vedení eurového účtu (teda služby, které zvládá ktrerákoliv nízkonákladovka "v ceně") natolik prémiová služba, že za ni účtuje třeba dalších 65 Kč (embossovaná MC Debit) a zákazníky, kterým se zdá cena za "nejnabušenější" účet Komplet (teda účet, který nemá v ceně např. ani cestovní pojištění, nebo zlatou debetku - služby které zvládá dodat např. i KB) "v ceně 3 piv" přehnaná, pohrdá.

    Tohle je banka pro klienty, kterým nevadí, že je banka ostříhá a nedodá odpovídající služby. Není to úplně lowcost, ale kvalita rakouské kampeličky, inspirované klienty...