Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Nový účet SMART: Za dvě podmínky skoro vše bez poplatku od spido - Po 13letech, kdy jsem používal v RB dva...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 8. 2014 14:39

    spido (neregistrovaný) 213.155.237.---

    Po 13letech, kdy jsem používal v RB dva běžné účty (soukr a firemní), jsem si několik let zpět zřídil bezpoplatkový účet(soukr) v jiné bance. Obě banky jsem pečlivě porovnával s pohledu ekonomického, internetbankingu, času, její chování ke stávajícím klientům a SLUŽBY.
    Asi nemá cenu řešit bezpoplatkovou banku, která nakonec vyhrála a naprosto neřeším, jestli je banka lowcoast nebo není, jak řeší user rb.cz. Podobně jako RB jsem od roku 90' opustil ČS I KB (obě proto, že mě nebavilo si vzít číslo a sedět v bance až na mě dojde řada) a přešel jsem do eBanky, kterou následně koupila RB.
    Co hovořilo ve prospěch RB, byl slušný internetbanking a šifrované sms(dokud jsem si nepořidil samsung galaxy beam, který šifrované sms občas nezvládá přečíst a musel jsem řešit s operátorem několikrát reset poslaných bank.sms nebo přendat SIM do blbějšího mobilu a tak tomu je dodnes resp. do 3.9.2014, kdy opuštím RB) . Co vždy hovořilo a hovoří dodnes proti RB je, že dlouholetého klienta nutí poplatkovou politikou přecházet na novější tarify, které vymyslí produktový manager, pokud to nepřejde, nejenže banka nezachová podmínky a poplatky původního tarifu, ale v neprospěch klienta poplatky zvýšila a to několikrát po sobě.
    Prostě mě nebavi studovat nové tarify (zejména to co je skryto) a sazebníky. A ZEJMÉNA mě nebaví, aby mě někdo vrámci tarifu vnucoval pl. kartu, kterou nepotřebuju a následně mě osolil 165,- za to, že ji nemám a nepoužívám, protože mám jinou k druhému účtu. Nepotřebuju bankovní poradkyni, která mě řekne, že je to bohužel správně, ať si požádám o vydání další pl. karty... tolik k osobnímu kontaktu a telefonímu kontaktu. Vyřizování hypo s pí.Ujhájzy by vydalo na další odstavec.
    Lowcoast neznamená horší, lowcoast v tuto chvíli nabízí dva druhy spořících účtů s různou sazbou a bez výpovědní lhůty, lowcoast tím, že je bezpoplatků tak nesnižuje čístý úrok z těchto spořících produktů(při už tak mrzkém zhodnocení peněz, které mám takto nakrátko uloženo z důvodů nepředvídaných událostí).
    Lowcoast tím, že vrámci jednoho účtu má další podúčty mě nenutí zakládat další účty abych oddělil finance, přicházející z více zdrojů a měl tak přehled. Rád bych RB za dosavadní služby i poděkoval. Rád bych poděkoval i pánovi z centrály RB, který mě ve výpovědní lhůtě několikrát přesvěčoval ať se do RB vrátím s tím, že doživotně budu mít účet bez poplatku a poplatků za vedení účtu. To už je prostě pozdě, proč, protože v okamžiku výpovědi, je jíž nové číslo účtu nahlášeno na FU a asi bych si připadal hloupě, kdybych na nabídku kývnul a zase to na FU měnil, zvlášť, když totéž mám již v jiné bance.
    Tak při tomto výčtu si říkám, že z pohledu služeb je RB lowcoast.

  • 29. 8. 2014 14:50

    bez přezdívky

    Lowcoast?

    Asi teda nízký břeh...nebo někdo opět používá cizí termity které nezná suterénně a zase to dopadlo fiakrem....

  • 29. 8. 2014 16:06

    spido (neregistrovaný) 213.155.237.---

    Lowcost. Moje chyba, zbytek ctrl+c a ctrl v.
    Vzhledem k tomu, že k tématu(vláknu) jste se nevyjádřil k RB, věřím, že zbytek byl pro Vás dále srozumitelný. Nepříspívám do diskuzí, toto téma se mě týkalo, podělil jsem se o zkušenosti. Vy o nízký břeh, fiakr a suterén, děkuji za upozornění na chybu.

  • 30. 8. 2014 10:56

    bez přezdívky

    Tok ono se asi v případě RB ani není moc o čem vyjadřovat - problémem je, že v těchle diskusích jsou pořád snad jen 2 druhy lidí - kteří budou hájit banku do krve a ti, kteří si najdou kteroukoliv záminku, aby si mohli kopnout.

    Já jsem naštěstí neměl s touto bankou nikdy nic serióznějšího, kromě krátké epizody po uvedení nových kreditek, kdy jsem měl možnost sledovat, že v průběhu necelého roku udělali z poměrně zajímavého produktu nepoužitelný kus plastu, takže jsem si udělal o bance svůj obraz, jak se asi chovají k stávajícím zákazníkům (dále pak s diskuzí, kdy klientům s původním eKontem zkrouhli výhody a s měsíčními poplatky se dostali třeba na dvojnásobek nákladů za účet).

    Tento nový účet je zajímavý a využitelný pro určitou skupinu lidí - ale domnívám se, že nemůže zaujmout nikoho natolik, aby někdo, kdo si už vybral "svůj" účet, přešel sem. Co se RB týče, tak mám problém s komunikací, s jakou jej prezentují - jako vstupní bránu do světa prémiových služeb, jako nejlepší účet dané kategorie - a přitom jeho uvedení je pouhá reakce právě na ten sílící nízkonákladový (lowcost :-) ) segment. A nové eKonto Smart považuji osobně za hodně lowcost, holt za málo peněz asi málo muziky - ale tak co si myslet, když pro rakouskou kampeličku je třeba vydání embossované karty a vedení eurového účtu (teda služby, které zvládá ktrerákoliv nízkonákladovka "v ceně") natolik prémiová služba, že za ni účtuje třeba dalších 65 Kč (embossovaná MC Debit) a zákazníky, kterým se zdá cena za "nejnabušenější" účet Komplet (teda účet, který nemá v ceně např. ani cestovní pojištění, nebo zlatou debetku - služby které zvládá dodat např. i KB) "v ceně 3 piv" přehnaná, pohrdá.

    Tohle je banka pro klienty, kterým nevadí, že je banka ostříhá a nedodá odpovídající služby. Není to úplně lowcost, ale kvalita rakouské kampeličky, inspirované klienty...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).