Hlavní navigace

Názor k článku Najít nové zaměstnání nemusí být problém od randy - No, já jsem si vždycky myslel, že helpdesk...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2008 12:01

    randy (neregistrovaný)
    No, já jsem si vždycky myslel, že helpdesk IT firem dělají jen jako přívažek ke své práci sekretářky (pardon, dneska manažerky) tak s 1,5 násobkem minimálního platu případně někdo takhle podobně významný a schopný. Aspoň ty služby IT helpdesků jejich znalosti a jejich chování tomu odpovídaly. Teď, když vidím, že tam berou lidi se skutečně rozumným platem, tak je budu, pokud budu helpdesk potřebovat, dusit podstatně více a chtít od nich skutečnou pomoc, ne jenom kecy a pokusy o prodej dalších produktů firmy.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).