Řidiče tramvají každý dělat nechce. Ono to představuje i soboty, neděle, noční, svátky ...Ale samozřejmě, právě proto, že ne každý chce dělat toto zaměstnání, je nabízená cena vyšší, než je průměrná mzda - přestože 2/3 lidí průměrnou mzdu nemají a přesto, že na výkon tohoto zaměstnání není třeba žádná kvalifikace! V mém prvním zaměstnání jsem dělal soboty, neděle, noční, svátky a nijak výrazně mi to nevadilo. Dokonce by se dalo říct, že je to asi jediná věc, po které se mi stýská - měl jsem tehdy spoustu volného času, kdykoliv nebyl problém si cokoliv zařídit.
No a kamioňák - Vy byste to šel dělatJo nechce se? No to pak ale není důvod si stěžovat. Pečení holubi u nás (zatím) ještě do pusy sami nelétají.
Pokud odečtete diety (které vám každý zaměstnavatel stejně srubne na polovicBejvávalo. Aspoň v čím dál tím víc firmách už toto není. Díky absenci vojny krutě ubylo řidičů a firmy je shánějí kde se dá. Neuvěřitelně se přeplácejí. A pokud si to přecejen nějaká dovolí, není problém, aby jí řekl, "trhněte si pedálem a řiďte si to třeba sami, já jdu ke konkurenci" - kde ho okamžitě bez problémů vezmou. Tyhle dvě zaměstnání jsem uvedl právě z důvodu, že jsou to příležitosti i pro ty, kteří nemají žádnou kvalifikaci. Na řízení tramvaje není třeba vůbec nic a na ten kamion jen řidičák.