nevim jak autor clanku, ale jelikoz nakupuju v alzasoftu (pres e-shop osobni odber), nikdy jsem nemel problem, ze by mi neco nevymenili at uz v reklamaci (jen by snad nemuseli plne vyuzivat 30 denni lhutu na vyrizeni), nebo s vracenim zbozi. Kdyz mi nechodil usb modem, ktery byl jinak funkcni, vymenili mi ho za jiny model, sice se storno poplatkem, ale s tim musi clovek pocitat, kdyz neco pouzije/opotrebuje. Ono by se chtelo trochu zamyslet nad tim co je slusne jednani a co je vychcanost, nez vykrikovat JA MAM PRAVO...
Fakt by mě zajímalo, jaký mají lidé, kteří nesouhlasí s využitím "práva na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů" např. na hrozby vyvlastňování ze strany vlády (rozumějte Paroubka) apod. Nebo jsou jen zainteresovaní v popisované společnosti a snaží se ji skrytě hájit? Nevím...
Tím nereaguji pouze na Vás, ale na všechny, kteří měli podobný názor jako vy dříve v diskusi. A nechci Vás ani ostatní napadat, ale skutečně mě to zajímá.
v alzasoftu opravdu nepracuji, otroka muzu delat jinde. tady nejde o nevyuzivani prava na vraceni zbozi. kdyz zbozi chvili pouzivam, asi neni zcela v poradku chtit plnou cenu zpet. komu by se chtelo pouzivat uz jenou "jete" zbozi. tu ztratu musi nekdo zaplatit a chtit to po obchodnikovi neni podle meho nazoru v poradku, protoze tim jen poroste cena zbozi. potom ucel e-shopu (zrychleni prodeje zbozi, mensi naklady na provoz obchodu,...) ztrati smysl a ceny budou stejne/vyssi nez v kamennem obchode. obchodnik sice oslovi vic lidi, ale za jakou cenu, kdo si to zbozi potom v e-shopu koupi?
p.s. vyvlastnovani/zasah do vlastnickych prav mi opravdu vadi