Spatnosu zkusenost mam s hifishop.cz. Presne stejny pripad jako autor clanku, jenze ja jsem se na to vykaslal :-(.
S Cybexem ma taky dobrou zkusenost.
A jeste lepsi zkusenost mam s patro.cz. Koupil jsem od nich neco, co jsem nerozbalil, nezkontroloval a venoval jako darek k narozeninam. Byl tam odstiply kousek plastu. Patro mi to vymenilo i kdyz jsem tu 14denni lhutu prosvihl, neplatil jsem ani postovne :-).
Zdravim, ja nakupoval na hifishop.cz monitor a po zjisteni, ze jsou na monitoru 2 vadne body mi vratili penize jen diky tomu, ze to nemeli uvedeny u produktu na svych strankach i presto, ze u toho modelu garantoval vyrobce narok na reklamaci (Philips) az v pripade vadnosti vice jak trei bodu. Od prvotniho nakupu az do doruceni zbozi a pak nasledne reklamace nebyl jediny problem, ale tady jde o to, ze ozyvat se budou jen, nic ve zlym, "potrefeny husy" - to, ze ten obchod odbavi za mesic treba 50.000 zakazniku a z toho je 49980 spokojenych se my nedozvime. My vidime jen tech par lidi z te dvacitky, nebo treba stovky, nevim, ale to je o tom, ze spatny zkusenosti ma potrebu clovek ventilovat spis, nez ze vse probehlo jak ma. Jeden nespokojeny a ani 100 nespokojenych zakazniku tezko asi ovlivni rustovou tendenci obchodu v tom mnozstvi spokojenych zakazniku. A ja teda nakupuji na netu kdeco z kazdyho sortimentu a nikdy nebyl zadny vetsi problem nez jen s terminem dodani, ktery nebyl dodrzen s tim, co bylo avizovano na strankach. A kdyz si ctu diskuze jine, tak ve finale by nebylo kde nakupovat, protoze na vsechny znamejsi eshopy uz jsem videl jak negativni ohlasy, tak i spoustu pozitivnich a je to spise opravdu o jednotlivcich, kteri stejne pochopi, ze at budou nakupovat u kohokoli, tak stejne, pokud treba 10x nakoupi v pohode na hifishopu, tak na po jedenacte muze dojit k zadrhelu a pujde jinam, tam zas a nazdar. Je ale pravdou, ze pokud nekdo nakupuje na netu 1x do roka, tak to asi nepozna :-)
HIFIShop - No nevím, mě dodali výrobek evidentně silně poškozený při přepravě k nim (museli si toho všimnout a krabici rovnat, já to bohužel to zjistil až doma) a reklamaci samozřejmě neuznali. Pokud mě tím okradli o cca 12000, je mi jedno kolik spokojených zákázníků mají.
Já se připojím ke stížnostem na hifishop.cz.. Nepřesné informace, pravděpodobně záměrně špatná komunikace se zákazníkem. Podle zkušeností mých známých měli úplně stejné problémy - bohužel jsem se to dozvěděl pozdě.
Zboží (ADSL WiFi router) odeslané zpět se žádostí o vrácení peněz nefungovalo tak, jak bylo napsáno v manuálu. Slíbili dobropis ale nakonec po téměř měsíci komunikace připomínání mi oznámili, že si předtím nevšimli, že to bylo koupeno na IČ a tudíž nelze odstoupit od smlouvy a že mi posílají jiný kus. Ačkoliv jsem od začátku požadoval peníze, neobtěžovali se mi tuto informaci oznámit. Prý si můžu stěžovat kde chci. Tak to dělám.
No, zrovna včera jsem v Alzasoftu bez jakýchkoli problémů vyměnili pamětový modul do NB za jiný, nebot ten původní v mém stroji nejel (nekompatibilita, nikoli vada). I přes to, že je u tohoto zboží v jejich shopu výslovně doporučeno před nákupem otestovat v daném NB a neodebírat "naslepo", tak mi to vyměnili bez řečí a jakéhokoli poplatku, takže nemohu říct ani půl slova proti nim... Mimochodem i můj starší problém v Alzasoftu s opakovanou reklamací DVD-RW mechaniky byl řešen naprosto korektně. Nenakupuji pouze u nich, beru i jinde a podle mě se nijak zásadně neliší od jiných firem ani v lepším, ani v horším.
Já tedy naopak slyšel stížnosti hodně na Cybex, ale mé dvě objednávky od nich proběhly zcela bez problému, takže to potvrdit nemohu.
Nápodobně. Vadný paměťový modul mi vyměnili v Alzasoftu na počkání, jen na základě mého výpisu z memtestu. Takže jsem si domů hned odnesl funkční paměť, nemusel jsem tam dvakrát a neměl jsem doma několik týdnů nefunkční počítač.
Je potreba videt veci realne. Obchodnika samozrejme nezajima zakaznik, ale jeho prachy. Pokud je zakaznik spokojen, je s nim mene prace, podobne jako s prasetem na zabijacce ;-).
Ohledne Cybexu doporucuji pro vystrizliveni podivat se na jejich Nakupni rad, cast o vraceni zbozi, viz
Pro line uvadim
"Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonen 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů (§ 53 odst. 7 OZ). Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobně v naších kamenných provozovnách. Objednávka a rezervace zboží přes Internet není závazné povahy a uzavření smlouvy nastává nákupem zboží v provozovně."
Velmi zajímavé téma, které vzniklo v této diskuzi pod příspěvkem. Také mám jeden velmi malý úzce specializovaný Eshop. Bohužel takovýchto zákazníků co si objedná zboží a prostě ho nepříjme je docela dost. Nám vzniká škoda na poštovném a balném. Pokud zákazník co chce zboží vrátit aspoň uhradí vznilou škodu je dle mého názoru vše v pořádku, ale pokud se vůbec neozve ani na email je to velmi neslušné. Je otázkou jestli to není objednávka někoho jen tak ze srandy, proto doporučuji vyžadovat alespoň telefonní číslo pro ověření objednávek. Je to složité téma a bohužel obchodník nemá žádnou možnost obrany. Já osobně jsem přemýšlel o řešení dát na Eshop někam do podmínek, že pokud chce zákazník zboží vrátit musí uhradit poštovné a balné. Pokud tak neučiní bude mu zaslaná na jeho adresu faktura s určitou splatností na to poštovné a balné. Pokud nebude splacena budou nasazeny penále. Je to možná jedno z řešení a ptám se co si o tom myslíte? Dalším řešením je zakázat takovým zákazníkům co si již objenali a nevyzvedli pomocí IP přístup na Eshop. V budoucnosti by to mohlo takové objednávky zamezit. Co se týče spolehlivosti české pošty je fakt, že takových případů, že pošta nedá ani lístek do schránky o oznámení k vyzvednutí dobírky je dost. Zvláště teď o Vánocích. Bohužel je to tak.
To co jsem ted vlozil je hlavne reakce na diskuzi ktera se vede i zde http://www.lupa.cz/zpravicky/na-vraceni-zbozi-z-e-shopu-mate-narok/ melo by se myslet na obe strany. Zakaznik ma pravo na vraceni penez, ale taky by mel uhradit skodu na postovnem a balnem. Pokud to tak bude je vse v poradku. Muj nazor na vec
Je to pochopitelně možné, pokud poštovné a balné účtujete na prodejním dokladu odděleně. Pak vracíte pouze cenu zboží nikoliv spotřebovanou službu (poštovné a balné).
Jojo, u kuku jsou často špičkový monitory LCD. Ale nechat si je posílat balíkem je s ohledem na jemnost pošťáků risk. Většinou pošlu do Prahy kámoše pro vyzvednutí.
Každé zboží může přepravou utrpět. Nevidím zásadní rozdíl mezi doručováním u pošty a jiných, soukromých, kurýrních služeb. Já si objednal v kamenném obchodě LCD, a taky na obale byly údaje, odkud to přišlo a jakou přepravní službou. A jelikož se v Praze LCD nevyrábí, i tam to tedy musí někdo nějak poslat, takže je de facto jedno, jestli si to necháte poslat do Prahy nebo až do místa bydliště.
Pokud si něco objednávám přes internet, tak vybírám dodání Českou poštou, protože pokud nejsem v době doručování doma, tak si zásilku mohu vyzvednout kdykoliv později na poště. U přepravních společností to není možné, protože doručují zásadně v pracovní době a abych si na to bral dovolenou, tak to se mi ty ušetřené peníze za levnější nákup rozpustí.
Zrovna nedávno v našem městě kurýrní dodávka (firmu nebudu konkretizovat) s otevřenými zadními dveřmi ztrácela jeden balík za druhým. Lidi na řidiče mávali, ale ten se ukájel za jízdy mobilním telefonem a tak nic nevnímal. Tak nevím, kolik se mu z toho poztráceného sešlo a kdy vlastně zastavil a přišel na to, že má otevřeny dveře....
Dávejte si pozor tak na nakupování na HIFISHOP.cz, těm vůbec, ale vůbec nejde o zákazníky. Nakoupíte a to co funguje všude bez problémů, výměna zboží atd... tak tady je absolutně nezajímáte. Odkopnou vás jak onuci.