Predem meho clanku, vam vsem zdeluju ze jsem prodejcem it, ale s alzasoftem nemam nic spolecneho!!!! V it se pohybuju cca 6.let je sice užasne si cist vyklady zakona pana "xy" ale zkuste se na problem podivat z druhe strany. Ani v jednom clanku nebyla zminka o tom ze to zobozí ktere zakaznik vraci vecinou rozbali coz je logické ( vecina obalu v it ma obal ktery se proste "roztervat musi") a pokud to zbozi pak jdete vratit tak budto je prodejce na vas tak "hodny" a vezme vam to jen tak za plnou cenu a doplati to ze sveho , nebo jinemu zakaznikovi pak bude prodavat "ošahane zobozi" jako nove!!!! což že je humus a bral bych to spise jako podvod)
(kdo zvas by si nacpal do usi sluchatka po houmlesakovi "xy" ???????? nehlaste se vsichni) a nebo si uctuje ztratu o kterou to pak bude prodavat levneji (coz je teda i moje "strategie") nastesti i pro štouraly na to zakon pamatuje:
Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 obč.zák. nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě.
Nam vsem prodejcum preji pevne nervy do doveho roku a vice zazakniku, kteří jsou skutecne poučeni "spravnymi" vyklady zakonů.
Tak jste nam tu poslal tri prispevky pod tremi ruznymi jmeny, predvedl jste, ze neumite ani cesky, ani chapat zakony. Jeste mi chybi URL toho vaseho "obchodu", abych se mu mohl zdalky vyhybat.