Hlavní navigace

Názor k článku Jak vypadá schůzka s finančním poradcem od Klára G. - To, co popisujete Vy, se bohužel odehrává téměř...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2007 7:46

    Klára G. (neregistrovaný)
    To, co popisujete Vy, se bohužel odehrává téměř všude. Ve spořitelně, u prodejce automobilů, v pojišťovně ... Všude mají jen zájem hrabat a hrabat. O blaho klienta jim nejde, klient musí mít pocit, že byl kvalitně obsloužen a že mu ústav leží u nohou. Po několika kurzech je z vás odborník - rychlokvaška. Sama jsem v podobné instituci pracovala a nikdo nikdy nezjišťoval odborné znalosti, ale jen jestli se plní plán prodeje, jestli byl klient udolán k prodeji "výhodného" produktu nebo zda na sobě máte jmenovku. Jestli ta jmenovka patřila kolegovi, nikomu nevadilo. "Výhodný může být vždy jen pro jednu stranu. Ústav však navenek vystupuje jako "solidní" a i v hodnocení různých "odborníků" i laické veřejnosti je vždy na předních pozicích. A tak staří praktici, kteří sice všemu rozuměli, dovedli opravdu poradit ale neuměli třeba každému nabulíkovat vyložené lži, museli uvolnit pozice mladým, dravým rychlokvaškám. Plány prodejů se plní jak za socíku na 150 %, ale klientem takovéhoto ústavu bych být nechtěla. Ne každý klient bohužel může rozumět úplně všemu do morku kostí, a tak jako vás napálí řezník s "kvalitním" masem nebo pekař se " zaručeně čerstvým" pečivem, tak vás napálí i v tomto ústavu. Maso tepelně upravím a z pečiva udělám strouhanku, ale u nějakého "výhodného" produktu poznám třeba až za 20 let, jak byl "výhodný" ...

    Krátce po převratu se tvrdilo: náš zákazník náš pán nebo kdo je tu pro koho: my pro zákazníka. Nyní platí: zákazník je tu pro nás!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).