Ja pouze vim, ze az budu (jestli vubec) uzavirat novou smlouvu, tak to nebude v Raiffeisen stavebni sporitelne. Jak tento ustav podvadi a lze si muzete precist v rozhovoru s Danielou Ostašovovou, ředitelkou Odboru obchodní strategie a členkou dozorčí rady Raiffeisen stavební spořitelny.
Připojuji se. Ústav, který mně naslibuje vedení účtu zdarma a zasílání výpisu též zdarma, přičemž za 2 roky si začne účtovat 90,- Kč za jakési úrokové zvýhodnění, aniž by věděl, zda jej vůbec budu čerpat, a 20,- Kč za zasílání výpisu, už nikdy moje peníze neuvidí.
Ty odpovědi pí ředitelky rozhodně stojí za to, zvláště pozoruhodné je její tvrzení, že budou vypovídat staré přespořené smlouvy. Když se jí člověk zeptá, na základě kterého konkrétního bodu OP tak budou činit, stále mele jen "máme na to právo".
Plně - na 150% s vámi souhlasím! Před touto "spořitelnou- zlodějnou" každého varuji!
Hlavně, že mají na Žižkově skleněný palác a plné peněženky za okrádání zákazníků. Odpovědi paní "ředitelky" v anketě Měšce byly tak trapné, jako je celá politika téhle instituce. Pryč od ní!
Jak to byva u RSTS zvykem, tak jsem se az ted z vypisu dozvedel, ze od zacatku roku 2006 plati opet novy sazebnik. Nastesti nekradou o mnoho vice nez minule roky. Vedeni uctu za rok se zvysili z 390 (4*70+20+90) na 395 (4*71+21+90) korun ceskych.
Jestliže nazvete článek "Jak si vybrat stavební spořitelnu", pak bych očekával názor nezainteresovaného odborníka, nikoli zainteresovaných pracovníků spořitelen. Ti jsou zřejmě placeni za to aby chválili "své peří". Do jisté míry si počínáte jako naše televize, které zvou k diskuzím politiky místo politologů.
To co je pod článkem v rámečku jako názor redakce mělo být - podle mého názoru - podstatou článku.
Píši proto, protože tato metoda je typická i pro vaše další články.
Zdraví Šulc
Normální člověk by se rozhodoval spíš na základě diskusí čtenářů k takovýmto článkům... Třeba jednání Lišky, která rozesílá klientům dopisy a láká je na zvýšení cílové částky, ale už při tom zamlčí, že při tom klienty okrade o 1/3 již připsaných úroků, má do slušného jednání také daleko. Takže tahle stavebka taky ne...
Co třeba dotaz na marketingmany, kolik hodin budou letos stát lidi fronty na pokladnách, protože stavební spořitelny tradičně překvapí zájem lidí vkládat na účet hotovost před koncem roku?
Zejména liška ryšavá v kříšťálovém centru na vinohradech by o tom mohla vyprávět! (celé hodiny)
Končil mi úvěr od "rajfajsenky". I dotázala jsem se před koncem roku, kolik ještě dlužím, abychom to letos spláchli a já se vyhnula poplatku za vedení účtu na příští rok. Odpověděli, že 149,50 Kč. Obratem jsem jim je poslala s tím, že tedy s úvěrem končím. Za pár dnů mi přišlo závěrečné vyúčtování a další dopis, ve kterém mi sdělovali, že jsem přeplatila 149,50, které mi vracejí na účet. Tak nevím, kdo z nás dvou je blbec, když já to nejsem.
To máte ještě kliku - taky se Vám mohlo stát, že byste dlužila 419,50Kč, oni by Vám blbě řekli, že jen 149,50 a takže byste poslala méně, naúčtovali by Vám poplatky za další rok i penále za nezaplacení. Při stížnosti na centrále byste měla dvě možnosti, co by Vám řekli (tím si u RSTS buďte zcela jista):
1. Jééé, tak to se na infolince spletli, promiňte, ale je to Váš problém, protože dle Všeobecných podmínek jste byla povinna částku uhradit a že jste si jí nezjistila dobře není naše starost
2. Paní, Vaše tvrzení o tom, že Vám náš zaměstnanec sdělil chybnou částku, je zcela neprůkazné, záznam Vašeho hovoru z infolinkou není k dispozici. Nashledanou a nezapomeňte penále a poplatky včas doplatit.
Já se ještě doplním. Na účet se dívali on-line pracovníci na pobočce, právě ti mi řekli sumu 149,50. Z výpisu, který jsem teď dostala, mi rajfka vrátila nejen 149,50, ale dalších 120,50 za přeplacení úvěru. Tak fakt nevím, na co jsem se jich teda v tom listopadu ptala.
No nic, hlavně že to je splacené, jedna starost z krku, už máme naplánovanou další rekonstrukci a tedy i další úvěr.
Když jsem pracovala v České spořitelně, tak tam klienti chodili doplatit úvěr - dostali od spořitelny oznámení o poslední splátce (pokud platili např. z účtu vedeného jinde než u ČS). Zaplatili, a chvíli byl klid. Pak dostali upomínku o jakési dlužné částce! K tomu se načítaly různé penalizační poplatky ze Sazebníku za upomínky atp. Z pár korun bylo náhle několik set! A pokud klienti přišli vyrovnat úvěr ke konci roku, a díky chybám v systému se úvěr přehoupl do příštího roku včetně poplatků za vedení účtu ... Jediným řešením v té době bylo, že jsme na doklad nesměli psát "poslední splátka" či "doplacení úvěru".
S Českou spořitelnou jsem měl v tomhle také skvělý zážitek... Měl jsem novomanželskou půjčku ještě z dob bolševika a ČS začla poplatky za vedení té půjčky zvyšovat takovým způsobem, že jsem pojal obavy, že ji normálními splátkami nesplatím.
Tak jsem poslal na účet částku, aby tam zůstal dluh pár korun a za pár dní jsem poslal dopis, aby mně sdělili, kolik činí zbývající částka včetně úroků. Baba ve spořce se ani nepodívala do PC a napsala sprostý dopis, že půjčka není ani zdaleka zaplacena a že dle jejich výpočtů ji budu splácet ještě 8 let...